י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
לא ידע שזה פיגוע

טייל עם כלבו ונפצע: "פתאום המחבל רץ, תפס אותי ודקר"

יעקב לברטוב מחולון, שנפצע הבוקר בינוני בפיגוע שבו נרצחו שני בני אדם, ראה את המחבל במהלך טיול עם כלבו ונדקר בכתף ובבטנו. לברטוב פונה לבית החולים במצב בינוני

טייל עם כלבו ונפצע: "פתאום המחבל רץ, תפס אותי ודקר"
זירת הפיגוע בחולון צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

יעקב לברטוב (26) מחולון, נפצע הבוקר בפיגוע הדקירה בעיר, הוא סיפר ל-Ynet על רגע הדקירה: "טיילתי עם הכלב שלי במסלול הרגיל, בחורשת היובל בחולון, כשראיתי את הבן אדם הולך לכיווני עם פרצוף כועס".

עוד סיפר: "הוא יצא משטח פתוח לכיווני בהליכה, פשוט הלך עם פרצוף כועס. הוא הסתכל עליי. התקרבנו, כי הלכנו לכיוונים נגדיים, ופתאום הוא רץ לכיווני ותפס אותי. הרגשתי שהוא פגע לי בכתף. הצלחתי לברוח ממנו יחד עם הכלב שלי והגעתי לתחנה המרכזית של אגד, בחניון אגד. החזקתי עם היד את הכתף. הנהגים עזרו לי. אני התיישבתי על הספסל ומשם הם כבר המשיכו את הטיפול".
 
מנהל מחלקת הטראומה בבית חולים וולפסון צילום: דוברות וולפסון
 
לברטוב נפצע בכתף ימין ובבטן, ופונה לבית החולים במצב בינוני. בפיגוע נרצחו שני בני אדם, גבר ואישה, וגבר נוסף נפצע קשה.
 
הוא הוסיף בראיון לווינט: "אני הייתי בטלפון עם המשטרה, כבר כשהתחלתי לברוח התקשרתי למשטרה. אחרי שהתיישבתי הנהגים לקחו את הטלפון ודיברתי עם המשטרה ועם מד"א, כדי להכווין את הכוחות לכיווני. תוך כדי אני מבין שאני לא היחיד כי יש כוחות גדולים שמגיעים לצומת. בהתחלה אני חשבתי שזה משהו אישי, הוא שתק לחלוטין ולא דיבר. פשוט בא ותפס אותי. לא שמעתי גם צעקות אחר כך. הוא היה לבד ואני הייתי לבד עם הכלב שלי, זהו. אחרי שהוא פגע בי אני ברחתי ולא ראיתי אותו יותר. רק בדיעבד הבנתי שזה פיגוע".

לברטוב סיפר כי לאחר שנמלט גילה שנדקר גם בבטנו, ובבית החולים אף עבר ניתוח. "לא ידעתי בכלל שהוא דקר אותי, שהוא פגע לי בבטן. עד שהורדתי חולצה הייתי בטוח שזה רק בכתף".

 
 

 

חולון פיגוע טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}