ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
אחרי חיסול הבכיר

משבר בארגון הטרור: חיזבאללה בסדרת מעצרים פנימיים

בארגון הטרור חיזבאללה מתחקרים מי מסר את המידע לישראל שהביא לחיסולו של רמטכ"ל הארגון פואד שוכר במשרדו ברובע הדאחייה. במסגרת החקירה נעצרו מספר פעילים בארגון

משבר בארגון הטרור: חיזבאללה בסדרת מעצרים פנימיים
פואד שוכר צילום: חיזבאללה

בארגון הטרור חיזבאללה מבצעים בשבוע האחרון שורה של מעצרי פעילים, בחשד להעברת המידע לישראל שאיפשר את חיסולו של רמטכ"ל ארגון הטרור פואד שוכר בדאחייה, כך לפי דיווחים.

החקירה מנוהלת בידי ראש מקורבו של נסראללה, ראש "ועדת הביטחון" של חיזבאללה ופיק ספא. החקירה המדוברת עוסקת גם בנסיבות חיסולו של מנהיג חמאס סאלח אל-עארורי באפריל בלבנון. 

במבצע חיסול ממוקד בשבוע שעבר, מטוסי קרב תקפו במרחב ביירות, בהכוונת מידע מודיעיני של אמ״ן, וחיסלו את פואד שוכר, "סיד מחסן", המפקד הצבאי הבכיר ביותר בארגון הטרור חיזבאללה וראש המערך האסטרטגי של הארגון.

מחסן, לפי צה"ל, ניהל את הלחימה של חיזבאללה נגד מדינת ישראל מאז השמונה באוקטובר, והיה אחראי לרצח הילדים במג׳דל שמס ולרצח של אזרחים ישראלים וזרים רבים לאורך שנים.

כראש המערך האסטרטגי של ארגון הטרור חיזבאללה, היה אמון על מרבית אמצעי הלחימה המתקדמים ביותר של חיזבאללה ובפרט הטילים המדויקים, טילי שיוט, טילי חוף-ים, רקטות לטווח ארוך וכלי טיס בלתי מאוישים. כחלק מכך, היה אחראי על בניין הכוח, התכנון וההפעלה של כלל מתווי הטרור נגד ישראל.

פואד שוכר חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}