י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
"נתניהו נגד עסקה"

גורם ביטחוני בכיר: "חיסול הנייה לא השפיע על המו"מ"

גורם ביטחוני בכיר תקף את ראש הממשלה נתניהו ברקע המגעים לעסקת חטופים, וטען כי הוא "נגד עסקה, ועכשיו יש גם תירוץ לא להתעסק במו"מ - איראן וחיזבאללה"

גורם ביטחוני בכיר: "חיסול הנייה לא השפיע על המו"מ"
ראש הממשלה נתניהו במליאה צילום: Chaim Goldberg/Flash90

גורם ביטחוני בכיר ששוחח עם "ווינט" האשים את ראש הממשלה נתניהו כי הוא מתנגד לעסקה. "ראש הממשלה נגד עסקה, ועכשיו יש גם תירוץ לא להתעסק במו"מ - איראן וחיזבאללה", אמר. 

"בעולם ובישראל מביטים כולם לכיוון הלא נכון, כאילו ההתנקשות בהנייה תהיה בעלת השפעה קריטית, לכאן או לכאן, על המשא ומתן ברגעים הקריטיים ביותר לעסקת החטופים", אמר הגורם הביטחוני הבכיר. 

"אבל האמת היא שגם קודם להתנקשות, כמו כעת, אין כלום כי לא היה כלום. ראש הממשלה נותר איתן בדעתו נגד עסקה, ומשפחות החטופים, והציבור, והתקשורת, והנשיא ביידן, ושאר העולם, נותרו בלי שום השפעה על האדם היחיד שיכול לסגור את העסקה ולהפוך דף בהיסטוריה של המזרח התיכון". 

"איכשהו, הפוליטיקאי שתופס את עמדת ראש הממשלה בנקודה הכי חלשה של איזשהו ראש ממשלה בהיסטוריה, יותר מאי-פעם בתפקיד הזה, מחליט לבד, והוא יכול ושום דבר לא מאיים עליו. כמו רודן שכל המערכות עובדות אצלו, רק בלי הרודנות. איבדנו שליטה", תקף. 

נזכיר כי משלחת ישראלית בראשות ראש המוסד דדי ברנע וראש השב"כ רונן בר יצאה אתמול לשיחות בעניין עסקת החטופים וההסדרים בציר פילדלפי, וחזרה עוד באותו היום.

עסקת חטופים בנימין נתניהו איסמעיל הנייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}