י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
"לשחרר מהציונים"

לפני החיסול הנייה ביקר ב"פארק הציוויליזציות" בטהראן

מקימי האתר טוענים כי על מנת להגשים את מטרת הציוויליזציה האסלאמית-המודרנית, יש צורך להכיר את הציוויליזציות העתיקות, את הסיבות לעלייתן ונפילתן, ולהתקדם לקראת הגשמת החזון בהתבסס על ערכים אסלאמיים ואיראנים

לפני החיסול הנייה ביקר ב"פארק הציוויליזציות" בטהראן
כיפת הסלע בתצוגה צילום: צילום מסך

בימים האחרונים נחנך בטהראן אתר שלא נראה כמותו - "פארק הציוויליזציות". גם הניה בשעותיו האחרונות הוזמן לבקר באטרקציה החדשה של ציר ההתנגדות. בתערוכה זו עוטרו והובלטו מדינות ציר ההתנגדות - איראן, עיראק, סוריה, לבנון, תימן וכמובן עזה ופלסטין.

סרטון ההשקה של פארק הציוויליזציות צילום: משמרות המהפכה

המסע לאורך הציוויליזציות הגדולות האלה מתחיל מ"שער האומות" בפרספוליס (תרבות פרסית עתיקה), ממשיך עם פלמירה (תדמור) בסוריה, מקדש בעל-בק הרומאי הנודע בלבנון, שערי העיר בבל הכחולים בעיראק, ושער רדאע בתימן (האייקון התרבותי של צנעא).

התצוגה ממשיכה  לשכונת לעזה ההרוסה ולבסוף לכיפת הסלע ברחבת אל-אקצא באל-קדס הקדושה לאסלאם.

יו"ר הלשכה המדינית של חמאס הניה (שעות לפני שחוסל) ומזכ"ל הג'האד האסלאמי נח'אלה צפו במופע שהוא "הומאז' לעזה האומללה שנלחמת בנחישות למרות הסבל".המרכז של "ארץ הציוויליזציות" הוא כמובן כיפת הסלע, לשם הכל מוביל, כאשר השאיפה של כל ציר ההתנגדות היא בסוף לשחרר אותה מידי הציונים.

מקימי האתר טוענים כי על מנת להגשים את מטרת הציוויליזציה האסלאמית-המודרנית, יש צורך להכיר את הציוויליזציות העתיקות, את הסיבות לעלייתן ונפילתן, ולהתקדם לקראת הגשמת החזון בהתבסס על ערכים אסלאמיים ואיראנים. ההיסטוריה היא לצורך חיזוק הנראטיב של ציר ההתנגדות.

כלומר ההיסטוריה הפרסית פגאנית (פרספוליס) יחד עם בבל הפגאנית ולבנון הרומית מתכנסות איכשהו לזה שעכשיו כולנו מוסלמים וצריכים לשחרר את ירושלים וכיפת הסלע מידי הציונים, כמובן בהנהגת הרפובליקה האסלאמית השיעית של איראן. האיראנים אפילו עשו להנייה קליף מושקע לכבוד ביקורו באתר.

הנייה, מנהיג תנועה אסלאמית סונית, עבר דרך שער פרספוליס הפרסי העתיק והפגאני, והתרשם מאוד. כאשר מאחוריו מתנשא לו דגם של הכעבה במכה. שטח הפארק המושקע הוא 15,000 מטר מרובע.

איראן ציוויליזציה הנייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}