י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
שניים נרצחו

מסע קטלני בשלוש זירות: כך התרחש הפיגוע הקשה בחולון

מ"גן סיפור" ועד תחנת האוטובוס - שם נוטרל: מסע הרצח הקטלני של המחבל עמאר רזק כאמל עודה בחולון | עד ראייה: "הביאו לו מסיכת חמצן - לפי דעתי הוא לא היה אמור לקבל את זה. הוא שוכב על הרצפה, לידו פצועים, ובו מטפלים"

מסע קטלני בשלוש זירות: כך התרחש הפיגוע הקשה בחולון
זירת הפיגוע בחולון צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

המחבל עמאר רזק כאמל עודה - תושב השטחים, שוהה בלתי חוקי בן 34 מסלפית, הגיע הבוקר (ראשון) לרחוב משה דיין בחולון ופתח במסע דקירות בו נרצחו שניים ושניים נוספים נפצעו באורח בינוני וקשה.

מדובר ככל הנראה בשלוש זירות שונות: בפארק, בתחנת דלק וסמוך לתחנת אוטובוס - על אותו ציר.

הזירה הראשונה נמצאת ב"גן סיפור", שם המחבל דקר את אחד הפצועים, המשיך בריצה אל השביל אל צומת משה דיין ושם דקר שלושה נוספים, ולאחר מכן רץ אל תחנת אוטובוס שם נוטרל בירי ע"י שוטרים - ובהמשך נקבע מותו בבית החולים.

Avshalom Sassoni/Flash90זירת הפיגוע בחולוןצילום: Avshalom Sassoni/Flash90

כתוצאה מהדקירות נרצחו גבר כבן 80 ואישה בת 66. גבר נוסף נפצע באורח קשה, צעיר בשנות ה-20 לחייו נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים וולפסון.

ליאם אזולאי, אחד מעדי הראייה, סיפר ל"מעריב": "אני בדיוק חזרתי מתחנת הדלק. אני רואה מישהו רץ מהכיוון הזה לצד השני של הכביש. פתאום אני שומע שלושה פיצוצים. נבהלתי והתחבאתי. פתאום אני רואה מחבל שוכב על הרצפה עם דם. אני רואה אמבולנסים מגיעים. הביאו לו מסיכת חמצן - לפי דעתי הוא לא היה אמור לקבל את זה. הוא שוכב על הרצפה, לידו פצועים, ובו מטפלים". 

עד ראייה אחר סיפר: "ירדתי מהאוטובוס וראיתי את הכוחות מגיעים אז הבנתי שיש איזה אירוע ותוך כדי הבנתי שמדובר בפיגוע. ראיתי מחבל שמנטרלים אותו. עשו עליו החייאה, לצערי, ופינו אותו עם הטיפול נמרץ. את הפצועים לא ראיתי". 

Avshalom Sassoni/Flash90זירת הפיגוע בחולוןצילום: Avshalom Sassoni/Flash90

דובר המשטרה נצ"מ אלי לוי : "אני קורא לציבור גלו ערנות בימים אלה שמדינת ישראל תחת עשרות התראות לפיגועים והסתה פרועה לטרור ברשתות החברתיות. יחד עם זאת קורא לציבור שרשאי לשאת נשק שמיומן לשאת נשק וקיבל את כל האישורים לכך לשאת את הנשק עליו בכל שעות היממה. כבר הוכח שהאזרח החמוש הוא מכפיל כוח בשטח. הבוקר שוטר שלנו נטרל מחבל ומנע פיגוע קשה הרבה יותר".

Avshalom Sassoni/Flash90זירת הפיגוע בחולוןצילום: Avshalom Sassoni/Flash90

פיגוע בחולון כפר סלפית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}