י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
"מחייב שינוי מדיניות"

ברקת על הפיגוע בחולון: "הקונספציה שאפשר לקנות שקט בכסף קרסה"

שר הכלכלה ניר ברקת קרא פעם נוספת ברקע הפיגוע הקטלני בחולון להחליף את כל הפועלים הפלסטינים בעובדים זרים, זאת למרות שהמחבל שביצא את הפיגוע היה שב"ח. לדבריו, "אז גם שב״חים לא יסתובבו בתוכינו"

ברקת על הפיגוע בחולון: "הקונספציה שאפשר לקנות שקט בכסף קרסה"
זירת הפיגוע בחולון צילום: מד"א

שר הכלכלה ניר ברקת הגיב הבוקר (ראשון) לפיגוע הדקירה הקטלני בעיר חולון ואמר: "משתתף בצער משפחת הנרצחת ומאחל החלמה מלאה ומהירה לפצועים".

ברקת הוסיף: "הפיגוע בחולון מחייב שינוי מדיניות בדמות החלפת כל הפועלים הפלסטינים בעובדים זרים, אז גם שב״חים לא יסתובבו בתוכינו". לדבריו, "הקונספציה שאפשר לקנות שקט בכסף קרסה ב 7.10".

חבר הקבינט המדיני בטחוני, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' מסר: "חייבים לזכור שוב ושוב, כמו בבוקר הקשה הזה, שהמלחמה שלנו היא מול מפלצות אדם שמסוגלות לרצוח בידיים זקנים וזקנות שהלכו כך סתם ברחוב, מלחמה של הרוע והאכזריות המוחלטים נגד הטוב המוחלט. והטוב חייב לנצח ולהשמיד את הרע, בלי לעצור דקה אחת קודם. ובע״ה כך יהיה. ‏תנחומים למשפחת הנרצחת הי״ד ורפואה שלמה לפצועים".

השר יואב בן צור מסר: "חודשים ארוכים שמדינת ישראל מתמודדת מול טרור רצחני מבית ומחוץ - אין מדינה בעולם שתעבור לסדר היום שזוג קשישים שלא עשו רע לאיש מותקפים באכזריות נוראה ע״י מחבלים צמאי דם. מערכת הביטחון תבוא חשבון עם כולם וזרועותיה הארוכות תגיע לכל מקום בעולם ותגדע את אויבנו. מחזק את משטרת ישראל על פעולה מהירה ונחושה שמנעה אסון כבד יותר ושולח תנחומים כנים למשפחת הנרצחת הי״ד".

יו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ: "בוקר קשה. ‏אני מבקש לשלוח תנחומים מעומק הלב למשפחת הנרצחת בפיגוע בחולון, להתפלל להחלמתם של כל הפצועים ולחזק את אנשי כוחות הביטחון וחיילינו שפועלים בכל הגבולות ומעבר להם - כדי למנוע את הטרור ולהכות במבצעיו ובשולחיהם".

 

ניר ברקת פיגוע חולון בני גנץ פועלים פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}