י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
מספר זירות

פיגוע קטלני בחולון: שניים נרצחו ושניים נפצעו באורח בינוני וקשה

שניים נרצחו ושניים נוספים נפצעו, בפיגוע דקירה שהתרחש במספר זירות, ברחוב משה דיין בחולון | המחבל תושב איו"ש - נוטרל במקום על ידי שוטר | אנשי מד"א סיפרו: "הנפגעים היו ב-3 זירות שונות מרוחקות כ-500 מטר אחת מהשניה"

פיגוע קטלני בחולון: שניים נרצחו ושניים נפצעו באורח בינוני וקשה
זירת הפיגוע בחולון צילום: דוברות איחוד הצלה

שני נרצחים, פצוע קשה ופצוע בינוני בפיגוע דקירה בחולון, המחבל נוטרל: היום (א׳) בשעה 07:29 התקבל דיווח במוקד החירום 101 של מד״א במרחב איילון על פיגוע דקירה ב-3 זירות בחולון: אחת בכניסה לפארק ברחוב משה דיין, השנייה בתחנת אוטובוס סמוך לתחנת הדלק והשלישית בכניסה לחניון האוטובוסים ברחוב דן שומרון. למקום הוזנקו כוחות גדולים של מגן דוד אדום הכוללים אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ וכונני מד״א רכובים על אופנועים. 

החובשים והפראמדיקים של מד״א העניקו טיפול רפואי מציל חיים ופינו לבי״ח וולפסון 3 נפגעים עם פצעי דקירות בהם: 
גבר כבן 70 במצב אנוש תוך ביצוע פעולות החייאה שהיה בתחנת אוטובוס ולאחר מכן נקבע מותו.
גבר בן 68 במצב קשה בהכרה 
צעיר בן 26 במצב בינוני

לאחר ביצוע פעולות החייאה, נאלצו פראמדיקים של מגן דוד אדום לקבוע את מותה של אישה בת 66 שהייתה בכניסה לפארק ומותו של גבר נוסף שפונה מהזירה.

המחבל זוהה כעמאר רזק כאמל עודה, תושב סלפית שבשומרון, אשר שהה בישראל ללא אישור. מהמרכז הרפואי שמיר נמסר כי: המחבל מהאירוע בחולון הגיע למרכז הרפואי לפני שעה  קלה במצב אנוש ומותו נקבע במקום.

תיעוד מבצעי מד"אזירת הפיגוע בחולוןצילום: תיעוד מבצעי מד"א

סגן מנהל מרחב איילון במד"א פראמדיק רמי מאושר וחובש בכיר במד"א מיחידת האופנועים ערן כרמל סיפרו: "מדובר בפיגוע קשה ומורכב, הנפגעים היו ב-3 זירות שונות מרוחקות כ-500 מטר אחת מהשניה. בכניסה לחניון אגד ברחוב דן שומרון ראינו גבר בן 26 בהכרה עם פצעי דקירה כשמצבו בינוני. בפארק סמוך הייתה אישה כבת 70 מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה, ביצענו פעולות החייאה ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה. גבר נוסף בסמוך אליה נפצע באורח קשה ופצוע נוסף גבר כבן 70 היה ברחוב משה דיין, ופונה לבית החולים במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה."

זירת הפיגוע צילום: 27א לחוק זכויוות יוצרים

מבית החולים וולפסון דווח כי: 4 פצועים באורח קשה ואנוש בדרכם אל המרכז הרפואי וולפסון. פצוע ראשון מזירת הפיגוע הגיע וצוותי הטראומה נלחמו על חייו. צוות רב תחומי - הכולל רופאי טראומה, מנתחים, אנשי רפואה דחופה וסיעוד - ממתין לפצועים כעת במלר"ד

עדכון מצב הפצועים צילום: דוברות ביה"ח

מהמשטרה נמסר כי בשלב זה ידוע על 4 אזרחים שנפגעו מדקירה בדרגות פציעה שונות- שוטר ניטרל את המחבל.

הזירה בחולון צילום: 27א לחוק זכויות יוצרים

"כוחות המשטרה מטפלים באירוע דקירות בחולון בו נפגעו 4 אזרחים במצב קשה (עפ"י גורמי הרפואה). שוטר שהגיע למקום ניטרל את הדוקר תושב איו"ש. כוחות גדולים של משטרה נמצאים בזירה ועורכים סריקות נרחבות עם מסוק ואמצעים נוספים.

מחשש להימצאות מעורבים נוספים, האזרחים מתבקשים להגביר היערנות ולדווח על כל אירוע חשוד" נמסר.

זירת הפיגוע צילום: 27א לחוק זכויות יוצרים

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בזירת הפיגוע בחולון: "אני משתתף בצער המשפחות, מאחל החלמה מלאה לפצועים. המלחמה שלנו היא לא רק מול איראן, אלא גם כאן ברחובות. בדיוק בשביל זה חימשנו את עם ישראל: יותר מ-150,000 רשיונות נשק בשמונת החודשים האחרונים, פתחנו מאות כיתות כוננות, חיזקנו את המשטרה, אנחנו גם פועלים בבתי הסוהר כדי להרתיע את אותם מחבלים.

אני חייב להגיד ישר כח גדול לשוטרים הגיבורים שחתרו למגע. יכל להיות כאן אסון הרבה יותר גדול, אבל השוטרים שלנו מנוסים, מלומדים - חתרו למגע, וניטרלו את המחבל. ואני רוצה להגיד לאזרחים: שאו נשק. לא סתם פתחנו עוד ועוד כיתות כוננות וחימשנו אותן. שאו נשק - זה מציל חיים".

בן גביר בזירה צילום: דוברות המשטרה
 
אבישי פלד מ"מ המפכ"ל מסר בזירה: "המשטרה ערוכה עם כוחות מתוגברים ומתוחה על קצה גבול היכולת. זמן קצר אחרי שהמחבל התחיל להשתולל אנשי משטרה נטרלו אותו וירו בו. אנחנו רוצים, כמדיניות, שבכל אירוע שבו פוגשים מחבל הוא לא ייצא חי מהאירוע".
פיגוע חולון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}