י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
פרטים חדשים

עדות מחיסול הנייה: "חשבתי שזו רעידת אדמה"

איש חמאס סיפר על השעות האחרונות של מנהיג חמאס שחוסל בטהרן: "הפיצוץ אירע ב-01:37 בדיוק. ראיתי עשן סמיך. על רגע הפיצוץ אמר: "חשבתי שהיו רעמים או רעידת אדמה, בגלל עוצמת הפיצוץ"

עדות מחיסול הנייה: "חשבתי שזו רעידת אדמה"
איראן ישראל צילום: שאטרסטוק

נציג תנועת חמאס באיראן, חאלד אל-קדומי, אמר לעיתון 'אל-ערבי אל-ג'דיד' הקטארי, כי איסמעיל הנייה ויתר נציגי חמאס הגיעו לבית ההארחה של משמרות המהפכה בשעת לילה מאוחרת, הנייה התפלל, לאחר מכן ישבו הוא וחברים אחרים בחמאס, ו"דיברו על טקס ההשבעה של הנשיא והאווירה הטובה שהייתה שם".

אל-קדומי, אמר: "הנייה אמר לי ששרי חוץ רבים ונציגי מדינות מסוימות שלא מכירות בחמאס הגיעו לברך אותו ולהחליף איתו מילים. דיברנו גם על הרצח של פואד שוכר, והסוף הטוב שלו. הוא אמר שזה סוף טוב לכל אח שנלחם ביישות הציונית".

עוד סיפר, כי וסים אבו שעבאן המלווה והמאבטח של הנייה, שמר עליו מחוץ לחדרו. אל-קדומי סיפר כי הפיצוץ אירע "בשעה 01:37 בדיוק" ואז "יצאתי מהמקום שהייתי בו וראיתי עשן סמיך. לאחר מכן נודע לנו שהנייה נהרג".

אל-קדומי, אמר על רגע הפיצוץ "חשבתי שהיו רעמים או רעידת אדמה, בגלל עוצמת הפיצוץ. אבל פתחתי את החלון ולא היה גשם, ומזג האוויר היה חם. עלינו לקומה הרביעית, וראינו שהקיר והתקרה של החדר שבו שהה הנייה נפלו ונהרסו".

אל-קאדומי איים: "דמו הטהור שלו יהיה קללה שתרדוף את הציונים ושיטפון חדש שישלים את פרויקט שיטפון אל-אקצא כדי להביא אותו לתחנתו הסופית על ידי שחרור ירושלים וארץ פלסטין מהנהר לים".

ראש הוועדה לביטחון לאומי ומדיניות חוץ של הפרלמנט האיראני, איברהים עזיזי, אמר היום, לאל-ערבי אל-ג'דיד כי תגובת ארצו להתנקשות  איסמעיל הנייה "בהכרח מגיעה". עזיזי הוסיף כי  לתגובה "יש כמה מאפיינים, הראשון שבהם "בלתי נמנע", שנית, "היא תהיה כואבת", שלישית, "תגרום חרטה", ורביעית, "תהווה גורם מרתיע ותלמד לקח שהאויב לא ישכח", הוא הוסיף: "לא נהסס להגן על הביטחון הלאומי שלנו, על האינטרסים של עמנו ועל ערכינו המהפכניים".

 

 

 

איראן איסמעיל הנייה חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}