י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
מכחישים דיווחים

חמאס מודיע לאחר חיסול הנייה: מתייעצים על זהות מחליפו

ארגון הטרור חמאס הודיע כי הלשכה המדינית ומועצת השורא קיימו פגישות במטרה למצוא מחליף למנהיג אימסעל הנייה שחוסל: "השמועות שמופצות בתקשורת על המחליף לתפקיד - חסרות בסיס"

חמאס מודיע לאחר חיסול הנייה: מתייעצים על זהות מחליפו
איסמעיל הניה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

חמאס הודיע הערב כי לאחר חיסול מנהיג ארגון הטרור איסמעיל הנייה באיראן, הלשכה המדינית ומועצת השורא פועלות לבחירת מנהיג חדש.

בחמאס הודיעו: "הלשכה המדינית של חמאס ומועצת השורא קיימו פגישות דחופות ברוח האמונה ומשמעויות אחווה, ובתוך דיונים מעמיקים שאופיינו באחריות גבוהה שרצח הנייה רק ​​יגביר את תנועת חמאס ואת ההתנגדות בעוצמה ובנחישות להמשיך בדרכה, ודמו הטהור, יציתו את אש ההתנגדות ויהפכו אותה לאינטנסיבית ועזה יותר". 

לצד זאת הבהירו כי השמועות שמופצות בתקשורת על המחליף לתפקיד "הן חסרות בסיס". 

היום דווח כי משמרות המהפכה של איראן טוענים כי חיסולו של איסמעיל הנייה לא בוצע באמצעות מטען חבלה כפי שדווח ב'ניו יורק טיימס' בסוף השבוע, אלא באמצעות טיל שנורה מטווח קצר מחוץ לחדרו, עם חומר נפץ במשקל 7 קילוגרם.

משמרות המהפכה מסרו כי "מעשה הטרור הזה תוכנן והוצא לפועל על-ידי המשטר הציוני, בתמיכת ממשלת ארצות הברית. המשטר הציוני הטרוריסטי ישלם באופן נחרץ על הפשע הזה". לדבריהם, "הנקמה תהיה קשה ותגיע בזמן, במקום ובדרך המתאימים".

איסמעיל הנייה חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}