י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
צולם ברחבת מסגד

משפחת החטוף חשפה סרטון של התעללות בגופתו: "להראות מה המפלצות האלה עושות"

משפחתו של החטוף איתן לוי פרסמה סרטון קשה לצפייה של התעללות בגופתו בעזה. המשפחה שיתפה: "עם המון כאב ובעיקר חששות לחשוף את הטראומה שעברנו, החלטנו לשתף ולהוציא החוצה את סרטון החטיפה והלינץ'"

משפחת החטוף חשפה סרטון של התעללות בגופתו: "להראות מה המפלצות האלה עושות"
איתן לוי הי"ד צילום: באדיבות המשפחה

משפחתו של החטוף איתן לוי, שנחטף ונרצח ב-7 באוקטובר, חשפה סרטון קשה לצפייה של ההתעללות בגופתו. הסרטון עלה ברשתות החברתיות. התיעוד קשה מאוד לצפייה ולכן 'בחדרי חרדים' בחר לא לפרסמו.

בסרטון נראית גופתו של לוי בבגאז' פתוח ברכב נוסע. המוני עזתים מגיעים לעבר הגופה, חובטים בה ומתעללים בה. 

המשפחה מסרה: "עם המון כאב ובעיקר חששות לחשוף את הטראומה שעברנו, החלטנו לשתף ולהוציא החוצה את סרטון החטיפה והלינץ' שביצעו באיתן. זו ההוכחה שאין אף אזרח תמים בעזה. 43 שבועות שאנחנו חיים בסבל שאין לתאר. 115 חטופים שנותרו מאחור. זה הזמן להחזיר את כולם הביתה".

"מצאנו את הסרטון ב-3 בנובמבר, כשאבא עדיין היה מוגדר מנותק קשר", אמרו במשפחה ל"ווינט". "זיהינו שזה הוא אבל לא הייתה ודאות גמורה, אז חיכינו לאישור של גורמי הצבא. בדצמבר אישרו לנו שזה אכן אבא, לאחר שהתכנסה ועדה שקבעה שהוא לא בחיים. לפי מה שסיפרו לנו, הסרטון צולם ברחבה של מסגד". 

עוד אמרו: "החלטנו לפרסם את הסרטון אחרי המון חששות מההרגשה ומהתגובה שלנו אחרי שהוא יוצג ויפורסם. אבל, הבנו שאנחנו חייבים לעשות את זה, שצריך להעלות מודעות ל-115 החטופים שעדיין נמצאים בסיוט הזה. רצינו להראות מה המפלצות האלה עושות ומה עלול להיות בהמשך".

חטופים עזה השבעה באוקטובר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}