י' אלול התשפ"ד
13.09.2024
"נתניהו מטרפד"

אלפים מפגינים בקריאה לעסקה, איילון צפון נחסם

אלפים הגיעו לכיכר החטופים וקראו לנתניהו להפסיק "לטרפד את עסקת החטופים", ברקע חזרת צוות המשא ומתן מקהיר. אימו של החטוף מתן צנגאוקר: "דדי ברנע, רונן בר - תפסיקו לשתף פעולה עם ראש הממשלה הפושע"

אלפים מפגינים בקריאה לעסקה, איילון צפון נחסם
תמונות החטופים על חומות העיר העתיקה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע ההערכות בארץ לתגובה האיראנית לחיסול הנייה, ולאחר חזרת צוות המשא ומתן מקהיר, אלפים קיימו הערב הפגנה למען שחרור החטופים בכיכר החטופים בת"א. נזכיר כי ההפגנה נגד הממשלה שמתקיימת בקפלן מדי שבת בוטלה בשל החשש הביטחוני. 

בסיום ההפגנה בתל אביב חסמו כמה עשרות אנשים את נתיבי איילון לכיוון צפון ליד מחלף ארלוזורוב, ולמקום הגיעו פרשי משטרה. 

אימו של החטוף מתן צנגאוקר אמרה בתל אביב: "אני מרגישה נבגדת. אני נבגדת בידי מי שהאמנתי בו, בידי מי שהצבעתי עבורו, הוא בגד בי, בחטופים ובעמו. הוא מעדיף מלחמה על פני החזרת החטופים, הוא מעדיף מוות על פני חיים".

ברקע חזרת צוות המו"מ מקהיר אמרה: "צוות המשא ומתן נשלח לקהיר הבוקר וכבר הספיק לחזור. בשביל מה הייתם צריכים לעשות את ההצגה הזאת אם נשלחתם עם המכשולים שנתניהו הכניס? דדי ברנע, רונן בר - תפסיקו לשתף פעולה עם ראש הממשלה הפושע, ידיו מגואלות בדמם של הנרצחים ואם תמשיכו - גם ידיכם".

יהודה כהן, אביו של החטוף נמרוד כהן, אמר: "הבן שלי נמרוד נחטף חי ואפשר עדיין להציל אותו. ראשי צוות המשא ומתן, אנחנו פונים אליכם: לנתניהו אין לגיטימציה לקבל החלטות לבד על העסקה. נתניהו מאריך את המלחמה ומטרפד את העסקה משיקולים פוליטיים ואישיים, הוא לא יכול לקבל לבד החלטות על עסקת החטופים. ראשי צוות המשא ומתן, דרשו שהעסקה תובא מיד לשולחן הממשלה".

כיכר החטופים הפגנה מתן צנגאוקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}