י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
באמצעות רחפן

"אל תתעסקו איתנו": האזרח שהצליח להטריל את השגרירות הטורקית בתל אביב

בתגובה להורדת הדגל הטורקי לחצי התורן, הגיע אזרח עם רחפן עליו תלה דגל ישראל והציב אותו באוויר מעל מבנה השגרירות בתל אביב: "עם ישראל חי, אל תתעסקו איתנו אין לנו מה להפסיד"

"אל תתעסקו איתנו": האזרח שהצליח להטריל את השגרירות הטורקית בתל אביב
שגרירות טורקיה. ישראל צילום: מתוך הטוויטר של יוסף חדדיוס

שגרירות טורקיה בישראל הורידה ביום שישי את הדגל המוצב מעל מבנה השגרירות לחצי התורן, לאחר ההכרזה על יום אבל לאומי בעקבות חיסולו של מנהיג חמאס איסמאעיל הנייה. הורדת הדגל עוררה סערה בישראל, כאשר בעקבות המקרה, הורה שר החוץ כ"ץ לזמן את סגן השגריר הטורקי לשיחת נזיפה חמורה.

מי שבחר ללכת עם הסיפור צעד קדימה הוא אזרח ישראלי, תושב רמת גן בשם אוהד בן חמו, שהחליט לקום ולעשות מעשה. בתגובה להורדת הדגל הטורקי לחצי התורן, הגיע בן חמו עם רחפן עליו תלה דגל ישראל והציב אותו באוויר מעל הדגל הטורקי המורד מעל מבנה השגרירות בתל אביב.

מתוך הטוויטר של יוסף חדדיוסשגרירות טורקיה. ישראלצילום: מתוך הטוויטר של יוסף חדדיוס

בפוסט שכתב בן חמו הוא הסביר את הצעד: "היום בשעות הצהריים ראיתי ששגרירות טורקיה בישראל הורידה את הדגל שלה לחצי התורן לזכר רב המרצחים איסמעיל הנייה. לא יכולתי לשבת מהצד, מיד הלכתי למקום עם רחפן, העמסתי עליו דגל ישראל, והצבתי אותו בראש תורן השגרירות.  השגרירות הזמינה את המשטרה למקום והבינה שהמעשה הופך לפרובוקציה. 

הרבה אנשים התקהלו, והשגרירות העלתה מיד את הדגל שלה בחזרה לראש התורן, כפי שהוא אמור להיות". 

לדברי בן חמו, "תפקידן של שגרירויות הוא להשכין שלום ולא ללבות את הלהבות". 

"אני שמח שבחרתי לפעול כך. אני שמח שזכרו של איסמעיל הנייה לא יקבל כבוד במדינה אליה אני שייך, בה אני חי ואליה אני מחויב. עם ישראל חי, אל תתעסקו איתנו אין לנו מה להפסיד" סיכם בן חמו.

שגרירות טורקיה דגל ישראל רחפן איסמעיל הנייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}