י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
לרגל היארצייט

מחזה מופלא: המפגש של פוסק הדור עם פוסק הדור

בהיכלי בתי הוראה 'לשכת הפוסקים' חושפים לרגל היארצייט ה 12 של מרן פוסק הדור הגרי"ש אלישיב זצ"ל קטע וידאו מתוך ביקור שערך יבלחט"א פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך במעונו של הגרי"ש. צפו בוידאו

מחזה מופלא: המפגש של פוסק הדור עם פוסק הדור
מרן הגרי"ש זצ"ל עם יבלחט"א הגר"מ שטרנבוך צילום: לשכת הפוסקים

מחזה מופלא היה בעת פגישתם של מרנן ורבנן פוסקי הדור האחרון, מרן פוסק הדור הגרי"ש אלישיב זצוק"ל עם יבדלחט"א פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך.

הגר"מ שטרנבוך בפגישה עם הגרי"ש אלישיב צילום: לשכת הפוסקים

בתחילת הסרטון המתפרסם לראשונה לרגל היארצייט הי"ב של מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל ניתן להבחין במחזה מופלא מעורר השתאות משקידתו של מרן הגרי"ש אלישיב כאשר כבר התרומם מכסאו ונעמד מלא קומתו לכבוד הגר"מ שטרנבוך, אך כאשר הוצרך להמתין מעט לכניסתו של הגר"מ שטרנבוך, המשיך הגרי"ש בלימוד בשקידה עצומה בעמידה (בהיותו בן 99 שנים), וכך המשיך בלימוד בעמידה עד כניסתו של הגר"מ שטרנבוך, כדי לא להפסיד רגע אחד מלימוד התורה.

קטע זה הינו קטע קטן ששוחרר לפרסום מתוך קטע וידיאו ארוך של פגישת מרנן פוסקי הדור לפני 15 שנה בחודש אדר תשס"ט, כאשר במהלך פגישתם דנו בהלכות אבילות, משום שהגר"מ שטרנבוך היה אז בתוך השלושים לפטירת רעייתו ע"ה.

צפו בסרטון המרגש באדיבותהיכלי בתי הוראה 'לשכת הפוסקים' שהוקם לזכרו הטהור של פוסק הדור הרב אלישיב לרגל היארצייט ה 12 שחל בשבת כ"ח תמוז תשפ"ד.

הרב יוסף שלום אלישיב הרב משה שטרנבוך לשכת הפוסקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}