י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
פעילות חריגה בטול כרם

צה"ל תקף מהאוויר פעמיים, חולייה שהייתה בדרכה לפיגוע - חוסלה

הפלסטינים דיווחו על תשעה הרוגים בתקיפות החריגות בטול כרם, ביניהם בכירים בארגוני הטרור | חוסלו המחבלים שרצחו ביריות את אמנון מוכתר הי"ד 

צה"ל תקף מהאוויר פעמיים, חולייה שהייתה בדרכה לפיגוע - חוסלה
תקיפה בטול כרם. אילוסטרציה צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

צה"ל תקף היום מהאוויר פעמיים באזור טל כרם, במהלך פעילות. לפי דיווחים פלסטינים, תשעה בני אדם נהרגו בתקיפות. לפי צה"ל, חלק מהמחבלים הם חברי חולייה שהייתה ברדכה לבצע פיגוע.

בין ההרוגים בטול כרם, עלי חליל וג'מאל אבו הנייה - שרצחו ביריות את אמנון מוכתר הי"ד בקלקיליה.  בנוסף חוסלו הייתם בלידי, מבכירי הזרוע הצבאית של חמאס בטול כרם ואחמד אל-סבעא, מראשי הג'יהאד האיסלאמי בנור א-שמס.

בפעילות משותפת של צה״ל, שב״כ ומג"ב בשעות הצהריים (שבת) חוסלה חוליית מחבלים, במהלך היתקלות של כוחות מיחידת דובדבן בטול-כרם. לפי צה"ל, זוהו ארבעה מחבלים אשר פתחו בירי לעבר כוחותינו, בהכוונה מודיעינית של שב"כ, לוחמי דובדבן ויחידה 636 כלי טיס של חיל האוויר חיסל את החוליה.

מוקדם יותר צה"ל ושב"כ חיסלו מהאוויר חוליית מחבלים שהיו בדרכם לבצע פיגוע. בהודעת הצבא נאמר צה"ל תקף במרחב הכפר קפין שבחטיבת מנשה, בהכוונה מודיעינית של שב"כ ובאמצעות כלי טיס של חיל האוויר, רכב ובו חמישה מחבלים שהיו בדרכם לבצע פיגוע טרור.

כוחות צה״ל, שב״כ ומג״ב ממשיכים לפעול כעת בטול-כרם שבחטיבת מנשה לסיכול טרור במרחב. 
 

טול כרם צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}