י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
כוננות שיא בישראל

טלפונים לווייניים חולקו לשרים, חיזבאללה משנע אמל״ח מביירות

שרים בממשלה, גם כאלה שאינם חברים בקבינט המדיני-ביטחוני, קיבלו טלפונים לווייניים. ארגון חיזבאללה משנע בשעות האחרונות אמל״ח מביירות, ומפנים אתרים של הנהגת הארגון בעיר

טלפונים לווייניים חולקו לשרים, חיזבאללה משנע אמל״ח מביירות
איראן, אילוסטרציה צילום: שאטרסטוק

בעקבות החיסול של איסמעיל הנייה המיוחס לישראל בטהראן ביום רביעי, והחיסול של בכיר חיזבאללה פואד שוכר בדאחייה בביירות, יש חשש לפגיעה בתשתיות תקשורת וקריסה של הטלפונים הסלולריים במקרה וישראל תותקף. לשרים בממשלה ולא רק לאלה החברים בקבינט, חולקו טלפונים לווייניים. כך דווח ב-Ynet. כמה מהשרים קיבלו את המכשירים אתמול, ולאחרים ניתנה הוראה לרכוש אותם מיידית.

ערוץ אל-ערביה דיווח כי חיזבאללה הוציא ציוד צבאי מרובע הדאחייה בביירות ופינה בסיסים של הנהגת הארגון ברובע. 

בתוך כך בדוחא, בירת קטאר, החל היום טקס ההלוויה והקבורה של מנהיג חמאס איסמעיל הנייה, שחוסל בטהראן לפני יומיים. אמיר קטאר תמים בן חמד אאל ת'אני ואביו השתתפו בתפילה במסגרת הטקס. גופתו של הנייה תיקבר בבית קברות בלוסייל. טקס ההלוויה החל במסגד המרכזי של דוחא, תחת אבטחה כבדה, ורבים מהמתפללים הגיעו עטופים בדגלי פלסטין.

נציגים של המיליציות של איראן, חמאס והג'יהאד האיסלאמי, כמו גם התנועה החות'ית מתימן, חיזבאללה וקבוצות התנגדות עיראקיות, ישתתפו בפגישה היום בטהראן.

"איראן ואנשי ההתנגדות יערכו הערכה יסודית לאחר הפגישה בטהראן כדי למצוא את הדרך הטובה והיעילה ביותר להשיב נקמה נגד המשטר הציוני", אמר בכיר איראני, בעל ידע ישיר על הפגישה לרויטרס. מקורות אמרו לסקיי ניוז בערבית כי חקירת יוניפי״ל שנערכה מוכיחה כי חיזבאללה עומדים מאחורי הטבח במג׳דל שמס.

בתוך כך רשת "סקיי ניוז" בשפה הערבית דיווחה, כי תחקיר יוניפי"ל קובע שחיזבאללה הוא זה שאחראי לשיגור הרקטה שגרמה למותם של 12 ילדים ונערים במג'דל שמס ביום שבת האחרון.


.

 

 

 

איסמעיל הנייה חמאס חיזבאללה איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}