י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
עקב המצב הביטחוני

מטה המאבק הודיעו על ביטול ההפגנה בקפלן במוצאי השבת

ההפגנה בצומת קפלן, שמתקיימת כמעט מדי מוצ"ש במשך יותר משנה וחצי, לא תתקיים בשבת הקרובה "בעקבות המצב הביטחוני" | הפגנת משפחות החטופים הקבועה ליד שער בגין בקריה צפויה להתקיים כרגיל

מטה המאבק הודיעו על ביטול ההפגנה בקפלן במוצאי השבת
מחאת קפלן בת"א צילום: איתן סלונים

בעקבות המצב הביטחוני ההפגנה בצומת קפלן, שמתקיימת כמעט מדי מוצ"ש כמשך יותר משנה וחצי, לא תתקיים בשבת הקרובה, כך דווח הערב (חמישי) ב- ynet.

במטה המאבק "חופשי בארצנו" הסבירו כי ההחלטה התקבלה על דעת עצמם לנוכח "אי-הוודאות במצב הביטחוני המתוח השורר בימים אלה". יש לציין כי הפגנת משפחות החטופים הקבועה ליד שער בגין בקריה צפויה להיערך כרגיל. 

מטעם הארגון נמסר: "מטה המאבק רואה חשיבות עליונה בשמירה על שלומם וביטחונם של המפגינים ובמתן אפשרות לכוחות הביטחון להתמקד במשימתם החיונית בעת הזו". בהודעתו, מטה המאבק מבקש להדגיש כי ביטול ההפגנה הוא חד-פעמי בלבד. 

עוד מסרו בארגון כי "אנו ממשיכים לעמוד איתן מאחורי מטרותינו ונחדש את פעילות המחאה הציבורית מיד כשהמצב יאפשר זאת. בימים אלה, אנו קוראים לכל אזרחי ישראל לגלות ערנות, לפעול בהתאם להנחיות פיקוד העורף, ולהפגין סולידריות ואחדות", הוסיפו, "אנו ממשיכים לעקוב אחר ההתפתחויות ונעדכן את הציבור בכל החלטה עתידית בנוגע לפעילות המחאה".

ערן שוורץ, מנכ"ל מטה המאבק "חופשי בארצנו" אמר ל-ynet כי "ברגעים מאתגרים אלה, עלינו להתאחד כעם ולתמוך בכוחות הביטחון שלנו. יחד עם זאת, אסור לנו לשכוח את המטרה הגדולה יותר - להבטיח עתיד טוב יותר למדינת ישראל. לשם כך חייבים להחליף את הממשלה הכושלת ולקבוע מועד לבחירות. ברגע שהמצב יאפשר זאת, נשוב לרחובות ביתר שאת, להמשיך במאבקנו הצודק למען דמוקרטיה חזקה, ממשלה אחראית, וחברה ישראלית מאוחדת ושוויונית יותר".

הפגנות קפלן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 68 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}