י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
נאום תוקפני

נסראללה מאיים על אזרחי ישראל: "אתם תבכו הרבה"

נסראללה נאם בשעה האחרונה ואיים על ישראל: "בחיסול בדאחייה, ישראל תקפה בניין אזרחי עם משפחות וילדים". נסראללה הכחיש מעורבות חיזבאללה בטבח הילדים: "נפגעו מטיל יירוט ישראלי".

נסראללה מאיים על אזרחי ישראל: "אתם תבכו הרבה"
חסן נסראללה צילום: צילום מסך

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, נאם בשעה האחרונה ואמר כי המלחמה עם ישראל נכנסה לשלב חדש. הוא חזר על טענתו כי ארגון הטרור שלו אינו אחראי לרקטה שהרגה 12 ילדים במגרש כדורגל בכפר הדרוזי מג'דל שמס בצפון בשבת האחרונה. לדבריו, "חיזבאללה היה מודה אם עשה טעות והרג אזרחים".

נסראללה מאיים בתגובה צילום: רשתות ערביות

נסראללה איים על אזרחי ישראל "אתם תבכו הרבה" יומיים אחרי חיסולו של המפקד הצבאי הבכיר בחיזבאללה פואד שוכר ברובע הדאחייה בביירות. נסראללה התייחס למתיחות באזור הצפון והביע תנחומים לחמאס בעקבות חיסול איסמעיל הנייה באיראן.

"אני מביע את תחומינו לאחינו בחמאס ואל-קסאם על מות הנייה, אנו כואבים וסבלניים ומתמודדים עם כל טרגדיה. בחיסול בדאחייה, ישראל תקפה בניין אזרחי עם משפחות וילדים. זה לא היה חיסול, זו הייתה תוקפנות. זו הדאחייה של ביירות, זו תקיפה של מבנה ולא של בסיס צבאי".

נסראללה העביר את איומיו הקבועים והוסיף חדשים: "התקיפה בדאחייה היא לא תגובה, היא חלק מהמלחמה של ישראל. אנחנו משלמים את המחיר על התמיכה בעזה, זה לא חדש. אנחנו מקבלים את המחיר ומשלמים אותו. נכנסנו לקרב הזה מתוך אמונה במוסר שלו ובחשיבותו. לא הופתענו ולא נופתע מכל מחיר שנשלם. אנחנו עומדים בפני קרב גדול, הדברים חרגו מעבר לחזיתות התמיכה. אנחנו נמצאים בקרב פתוח בכל החזיתות והוא נכנס לשלב חדש".

נסראללה אמר ישירות לאזרחי ישראל: "אתם תבכו הרבה כי אתם לא יודעים איזה קווים אדומים חציתם. על האויב לחכות לכעס ולנקמה של אנשי העם הזה. חיסול מנהיגים לא משפיע על ההתנגדות, הניסיון מצביע על כך שההתנגדות מתחזקת".

בנאומו, אמר נסראללה: "התוקפנות על הדאחייה היא חלק מהמלחמה. אנחנו במלחמה גדולה שחצתה את גבולות חזיתות הסיוע. זו מלחמה בכל החזיתות, היא נכנסה לשלב חדש. נתניהו מנסה לרתום את החיסול כדי להשיב את התחושה בקרב ישראל על האובדן בצפון", אמר.

"האיראנים לא סבורים שרק הריבונות שלהם נפגעה כמו אחרי תקיפת הקונסוליה האיראנית. כשהם מדברים על חיסול המנהיג הנייה - הם מדברים על פגיעה בריבונות, בביטחון הלאומי ובכבוד שלהם".

חסן נסראללה מלחמת חרבות ברזל חמאס איסמעיל הנייה חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}