י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
ברקע המלחמה

צה"ל החל בעבודות חפירה לאורך הגבול המזרחי עם ירדן

בניסיון לחזק את הגבול, צה"ל החל בחפירה לאורך הגבול המזרחי בערבה הדרומית. ראש המועצה האזורית חבל אילות: "חיזוק הגבול הוא אחד היעדים החשובים שלנו, במיוחד בתקופה הזאת"

צה"ל החל בעבודות חפירה לאורך הגבול המזרחי עם ירדן
גבול ירדן צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90

בימים האחרונים החלו בצה"ל בעבודות חפירה לאורך הגבול המזרחי בערבה הדרומית, כחלק מהניסיון לחזק את הגבול עם ירדן. העבודות צפויות להימשך מספר שבועות, כך לפי דיווח "ישראל היום". 

בחלקים נרחבים מהגבול עם ירדן אין כל מכשול שיימנע מעבר. לנוכח זאת, המועצה האזורית חבל אילות לחץ כבד על רשויות המדינה להקים מכשול משמעותי. 

ראש המועצה האזורית חבל אילות, חנן גינת, אמר בסיור שקיים בגבול: "חיזוק המכשול בגבול המזרחי הוא אחד היעדים החשובים שלנו, במיוחד בתקופה הזאת, ואנחנו פועלים בנושא באופן עקבי מול הצבא ומשרדי הממשלה". 

"אני מודה לשותפים שלנו באוגדה המרחבית ובחטיבה המרחבית, הרואים עין בעין איתנו את הצורך בחיזוק הביטחון ותחושת הביטחון של תושבי חבל אילות". 

"ישבנו וחלמנו והנה זה קורה. גם חפירת התעלה, גם הגבהת הסוללה, הצעדים בעצם נועדו כדי לחסום כל רכב שיחשוב לעבור לגבולנו. יום אחד אנחנו מקווים שתהיה גדר, אבל אנחנו מבינים שגדר לא בהכרח מתאימה לכל אירוע", סיכם.

ירדן גבול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}