י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
הנוסעים נבהלו

לפתע המטוס הסתובב וחזר לווינה: "חשבנו שפרצה מתקפה"

אחד הנוסעים סיפר: "חשבנו שכבר פרצה איזושהי מתקפת טילים על ישראל, המצב היה ממש לא ברור ומפחיד"

לפתע המטוס הסתובב וחזר לווינה: "חשבנו שפרצה מתקפה"
מטוס Air France צילום: pixabay

טיסת אוסטריאן איירליינס לתל אביב, הסתובבה הלילה (בין רביעי לחמישי) מעל הים התיכון ושבה לפתע לווינה, זאת על רקע החשש הגובר מהסלמה של המלחמה באזור, אחרי חיסולם של בכיר חיזבאללה ומנהיג חמאס.

אחד הנוסעים הישראלים סיפר ל-ynet: "חשבנו שכבר פרצה איזושהי מתקפת טילים על ישראל, המצב היה ממש לא ברור ומפחיד, אבל הם הסבירו לנו אחר כך שלא קרה כלום, פשוט יש חשש ביטחוני ממתקפה איראנית. התחלנו את המסע שלנו בשעה 23:00 בלילה, ואנחנו שוב בווינה ב-06:30 בבוקר". 

החברה האוסטרית, שהיא חלק מקבוצת לופטהנזה, אמורה הייתה לבצע עצירה בלרנקה בדרך לישראל כדי להחליף את צוות האוויר, כך שלא יצטרכו ללון בישראל. אולם, באמצע הדרך חל שינוי בתוכניות. 

"כשהיינו באזור קפריסין הסתכלנו על המפה וקלטנו שהמטוס עושה איזשהו סיבוב חזרה", סיפר הנוסע הישראלי. "שאלנו את הדיילות, ואחרי בערך חצי שעה הקברניט הודיע שבעקבות המצב הביטחוני בישראל הטיסה חוזרת בחזרה לווינה לאחר עצירת תדלוק בסופיה". 

הנוסע ומשפחתו, יחד עם משפחות נוספות, מצאו את עצמם תקועים בשדה התעופה בווינה. "אנחנו יושבים כאן וממתינים. מנסים למצוא כל מיני פתרונות. נראה מה יהיה. אנחנו משפחה עם ארבעה ילדים, ויש פה עוד משפחות עם ילדים שתקועות כמונו".

מטוס איראן חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}