י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
מגוון ענק

עד 20% הנחה! קיץ של הנחות לחברי המועדון ברמי לוי

לצד הנחות בעולמות ה״חזרה לבית הספר״ עם מגוון של מוצרים שעד כה היה ניתן למצוא רק בחנויות המובילות למכשירי כתיבה, מציעה רמי לוי גם עד 20% הנחה על מגוון עצום של מוצרים

עד 20% הנחה! קיץ של הנחות לחברי המועדון ברמי לוי
רמי לוי צילום: Yonatan Sindel/Flash90

המוניטין שבנתה לעצמה עם השנים רשת רמי לוי שיווק השקמה כסל הזול ביותר הולך ומתחזק גם בימים אלה, לצד הכניסה של הרשת לעולמות ה״חזרה לבית הספר״ עם מגוון של מוצרים שעד כה היה ניתן למצוא רק בחנויות המובילות למכשירי כתיבה, הרימה הרשת את הכפפה בפעם המי יודע כמה עם הצעת ערך שכמותה עוד לא היתה בעולם קמעונאות המזון – עד 20% הנחה על מגוון עצום של מוצרים בכל הקטגוריות בסניפי רמי לוי ובאתר רמי לוי באינטרנט.

ההנחות שבוודאי יקסמו לכל לקוח מתחלקות למדרגות: 10% לכלל חברי המועדון, 15% למשלמים באפליקציית ״הארנק של רמי לוי״ ו-20% הנחה! למשלמים בכרטיס האשראי של רמי לוי.

נציין שחברי המועדון ומחזיקי כרטיס האשראי של רמי לוי נהנים לאורך כל השנה במבצעים בלעדיים ואפילו פרסונאלים בסניפים אבל לא רק, אתר שלם של הטבות למועדון עובד סביב השעון בדומה לאתרים כמו ״חבר״, ״קרנות השוטרים״ וכד׳, כידוע מדובר במועדונים סגורים ואין באמת אפשרות להכנס אליהם אלא אם כן אתם שטרים, עובדי כוחות הביטחון או אפילו אנשי הוראה, הפתרון של רמי לוי הוא מועדון שפתוח לכולם בו מסבסדת הרשת אטרקציות לאורך כל השנה.

מרמי לוי נמסר: ״קיץ של הנחות במועדון הלקוחות״ מקבל החודש חשיפה מוגברת אם כי הפעילות המבצעית כידוע מתקיימת לאורך כל השנה בסניפים, באתר ובאפליקציית ״הארנק של רמי לוי״. רשת רמי לוי שמחוייבת להוזלה בסל הקניות לכלל הצרכנים החליטה לצאת בהוזלה נוספת בחודש אוגוסט עבור חברי המועדון של הרשת, נציין כי ההצטרפות למועדון של רמי לוי אינה כרוכה בתשלום והיא מוצעת לכלל הלקוחות תמיד.

בהזדמנות זו נאחל ימים שקטים ושנשמע רק בשורות טובות.״

רמי לוי חזרה לבית ספר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}