י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
ניתן למסור שמות

בציון הגרי"ש אלישיב: מעמד ישועות מיוחד של חתנו הגר"י זילברשטיין

בשעות הקרובות יפקוד מרן הגאון רבי יצחק זילברשטיין שליט"א, את ציון חותנו הגדול מרן פוסק הדור הגרי"ש אלישיב זצ"ל, למעמד מיוחד של תפילה וישועה לתורמי 'קופת העיר' • ניתן למסור שמות לתפילה

בציון הגרי"ש אלישיב: מעמד ישועות מיוחד של חתנו הגר"י זילברשטיין
הגרי"ש אלישיב זצוק"ל צילום: קופת העיר

במלאת 12 שנה להסתלקותו של מרן פוסק הדור, רבן של כל בני הגולה, רבינו הגרי"ש אלישיב זיע"א, אשר יום ההילולא שלו יחול מחר, יוצא מרן רבינו עמוד ההוראה הגאון הגדול רבי יצחק זילברשטיין, חתנו של בעל ההילולא, לפקוד את ציון חמיו, כשהוא עומד בראש בית דין של תלמידי חכמים מופלגים, מתוך מטרה להעתיר בתפילה ובתחנונים למען הכלל והפרט, ולפעול ישועה לזקוקים לה. 

לקבלת השטר הקליקו כאן>>>

בציון הקדוש של מרן זצ"ל, אשר ב'הר המנוחות' בירושלים, יפצחו מרן הגר"י זילברשטיין ובית דינו באמירת פרקי תהילים, בתפילה ובתחנונים גדולים, כדי לפתוח את שערי הרחמים ולחנן בתפילה לפני יושב מרומים, להצלת ולהצלחת עם ישראל בעת צרתו, ובתפילה מיוחדת ונרגשת באופן מיוחד על תורמי 'קופת העיר' שנדבה רוחם אותם להעניק מכספם לצדקה לטובת נשמתו של מרן רבי יוסף שלום בן רבי אברהם זצ"ל, לכבוד יום ההילולא הי"ב. 

לאחר התפילה הנרגשת והמשתפכת מלבו הטהור של מרן שליט"א וחברי בית דינו, יגישו שליחי 'קופת העיר את הרשימות של התורמים שנדבה רוחם אותם לתרום סכום של 310 שקלים, בגימטריא של ראשי התיבות של שמו של בעל ההילולא רבי 'יוסף שלום', להחזקת משפחות של תלמידי חכמים עניים. 

מרן ובית דינו יקראו שם אחר שם בפרטות, ויעתירו בתפילה מיוחדת על כל אחד ואחד מהתורמים, להיפקד בדבר ישועה ורחמים. 

לאחר המעמד הנרגש, יוגשו בפני הרב שליט"א ובית הדין, השטרות המיוחדים שהוכנו עבור התורמים תרומה קבועה, של 84 שקלים, למשך 36 חודשים לפחות. מרנן רבינו הגר"י זילברשטיין וחברי בית דינו יחתמו על שטר מיוחד שבו הם מעידים בכתב ובחתימת ידם, כי העתירו בתפילה עבור התורם בציונו הקדוש של רבינו בעל ההילולא, ובאו לחזק את תפילת בעשיית מעשה המסמל ברכה וישועה, באמצעות חתימת 'שטר מרן הגרי''ש' והענקתו לתורמים. 

לקבלת השטר הקליקו כאן>>>
 

הגרי"ש אלישיב קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}