ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
מחכים לו בבית

כמעט 10 חודשים אחרי: משפחתו של החטוף קיבלה תיעוד חדש

"אני מדמיינת את הרגע שהוא יחזור הביתה. אין לי ערב שאני הולכת לישון בלי להגיד לו - 'אל תישבר, תהיה חזק, תחזיק את עצמך'", משתפת סבתו פאינה

כמעט 10 חודשים אחרי: משפחתו של החטוף קיבלה תיעוד חדש
שטח המסיבה לאחר הטבח צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90

בר קופרשטיין, שציין בחודש אפריל את יום הולדתו ה-22, בעודו בשבי החמאס, שימש כמאבטח במסיבה ברעים בשבעה באוקטובר ומשם נחטף. בני משפחתו יודעים שהוא נחטף בחיים בזכות תיעוד שהופץ מאותו יום מר. 

מאז החטיפה, לא קיבלו בני המשפחה אות חיים נוסף לגביו, לא מהחטופים שחזרו ולא ממידע מודיעיני. 

לפני כמה ימים קיבלה משפחתו של בר תיעוד חדש מאחד הנוכחים במסיבה, שבו ניתן לראות את בר עומד עם ידיו מאחורי הגב במדי האבטחה. ככל הנראה התמונה צולמה בסביבות השעה 7:00 בבוקר, מתוך אחד הרכבים שהיו במקום. מדובר בתיעוד האחרון של בר לפני שנחטף לרצועה.

בר התגורר בשנים האחרונות בביתם של סבו וסבתו בחולון לאחר שאביו, טל, עבר תאונה ונותר עם פגיעה מוחית קשה. 

בנוסף, המשפחה מספרת כי "בר הציל את סבא שלו לאחר האירוע המוחי הראשון שעבר". מיד אחרי החטיפה עבר מיכאל אירוע נוסף, ככל הנראה מרוב צער. גם הסבתא פאינה נאלצה לעבור כמה הליכים רפואיים, ובני המשפחה מספרים על ההידרדרות הרפואית הקשה מאז החטיפה. "כולנו שבורים, כולנו מתגעגעים אליו כל יום", שיתף הסבא מיכאל בשיחה עם ynet. "אני עברתי את השואה, את מלחמת יום הכיפורים, שהייתה מלחמה-מלחמה. עכשיו הפעם השלישית - וזה הכי גרוע שהיה. מה שעשו גרמנים ליהודים - זה אותו הדבר".

הסבתא הוסיפה: "אני מדמיינת את הרגע שהוא יחזור הביתה. בכל ערב אני 'מדברת איתו' לפני שאני הולכת לישון, האחיינית שלי ציירה אותו בעיפרון, ואני מרגישה שהוא מסתכל אליי חזרה.

"אין לי ערב שאני הולכת לישון בלי להגיד לו - 'אל תישבר, תהיה חזק, תחזיק את עצמך'. מיכאל לא מחליף את החולצה מתמונתו של בר, אלה המדים שלו. גם האבא טל, שמתקשר בקושי רב, מצליח להגיד כמה הוא מתגעגע אליו".

בר קופרשטיין השבעה באוקטובר החטופים הישראלים ברצועת עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}