י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
יש גם חדשות טובות

ריקול ענק של טסלה על 1.8 מיליון רכבים

לפי הפרסומים בארה"ב אשר נחשפו על ידי ה-NHTSA, המכון האמריקאי לבטיחות בדרכים, טסלה 3 מודל 2021 עד 2024 תידרש לריקול

ריקול ענק של טסלה על 1.8 מיליון רכבים
זה העתיד! טסלה פותרת בעיה ב-1.8 מיליון מכוניות על ידי עדכון תוכנה סלולרי צילום: טסלה

טסלה תזמן 1.8 מיליון רכבים אשר נוסעים בכבישי ארצות הברית עקב חשש מתקלה, כך מודיעים אמצעי תקשורת בארצות הברית. לפי הדיווחים בארה"ב, הסיבה לריקול הענק היא בעיית תוכנה, שבמסגרתה הרכבים אינם מציגים אזהרה על אי סגירת מכסה מנוע, או בשפה יותר פשוטה: הטסלות לא מודיעות לבעלים כשמכסה המנוע של המכונית שלהם פתוח. זה כמובן מסוכן בגלל שבמקרים קיצוניים מכסה המנוע עלול להיפתח בנסיעה, וההמשך לא נעים.

אילו דגמים של טסלה נכללים בריקול? לפי הפרסומים בארה"ב אשר נחשפו על ידי ה-NHTSA, המכון האמריקאי לבטיחות בדרכים, טסלה 3 מודל 2021 עד 2024 תידרש לריקול. בנוסף לטסלה 3, גם טסלה מודל Y, טסלה מודל X וטסלה מודל S אשר יוצרו בין השנים 2022 עד 2024.

אבל לפני שמישהו נלחץ בגלל הריקול או בגלל זה שבעלי המכוניות יצטרכו להגיע למוסך, יש חדשות טובות: זהו ריקול שבו ניתן לטפל באמצעות עדכון תוכנה פשוט מהאוויר, מה שנקרא OTA, כלומר היצרנית שולחת עדכון ללא מגע, בלי שבעל הרכב יגיע למוסך ובלי צורך במכונאי.

לפי היצרנית, היא כבר קיבלה תלונות מלקוחות בסין שטענו שהטסלה 3 והטסלה מודל Y שלהם סבלו מפתיחה של מכסה המנוע באמצע הנסיעה, מה שהוביל אותה לחקור את הבעיה.

 

 

 

 

 

ריקול טסלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}