י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
קריאות "מוות לישראל"

בהובלת חמינאי: אלפים בטקס ההלוויה של מנהיג חמאס הנייה ושומר ראשו

החלה הלווייתו של מנהיג חמאס איסמעיל הנייה ושומר ראשו ווסים אבו שעבאן באוניברסיטת טהראן. המונים הגיעו למקום, ובאיראן דווח כי המרחב האווירי באזור נסגר עקב נוכחותו של המנהיג העליון עלי חמינאי במקום

בהובלת חמינאי: אלפים בטקס ההלוויה של מנהיג חמאס הנייה ושומר ראשו
חמינאי בהלוויה צילום: צילום מסך

לקול קריאות "מוות לישראל" מנהיג איראן חמינאי הגיע עם בכירי חמאס סמוך לארונו של הנייה בהלוויה בטהראן ושל שומר ראשו ווסים אבו שעבאן באוניברסיטת טהראן.

טקסי הלוויה של מנהיג הלשכה המדינית של חמאס אסמאעיל הנייה ושומר ראשו שחוסלו אתמול בטהראן, החלו היום בטהראן בהשתתפות אלפים. בין המשתתפים גם זיאד נח'אלה, מנהיג הג'יהאד האסלאמי וח'ליל אל-חיה, סגנו של יחיא סינוואר.

אלפים בהלווית הניה צילום: רשתות חברתיות איראניות

אל-חיה, חבר הלשכה המדינית של חמאס אמר כי "סיסמתו של אסמאעיל הניה "לא נכיר בישראל" תישאר סיסמה נצחית בנו ואנו נרדוף את ישראל עד לעקירתה מאדמתנו".

יושב ראש הפלרמנט האיראני, אמר בהלוויה של הנייה כי "המשטר הציוני יצטרך לשלם מחיר כבד שאותו הם לא יוכלו לדמיין". גופתו של הנייה תועבר לאחר מכן לדוחא, בירת קטאר, שם ייקבר.

חמינאי בהלוויה צילום: רשתות חברתיות איראניות

מנהיגה העליון של איראן, עלי חמינאי מוביל את התפילות בהלווייתו לצידו נשיא איראן פזשכיאן, שלרגל טקס השבעתו הגיע הנייה לטהראן.

לקראת מסע הלוויתו של הנייה, הוכרזו הגבלות טיס זמניות בשמי טהראן. הגבלות הטיסה החלו בשש בבוקר שעון טהראן, ויימשכו כחמש שעות. מסע הלוויה של הנייה ייצא מאוניברסיטת טהרן לכיכר אזדי, התנועה האווירית הוגבלה ברדיוס של שני ק"מ סביב האוניברסיטה.

הלווית הנייה בטהראן צילום: רשתות חברתיות איראניות

 

 

איסמעיל הנייה חמאס מלחמת חרבות ברזל איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}