י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
מופע צביעות

ישראל: "איראן משתמשת בגרורותיה חמאס החות׳ים וחיזבאללה"

מועצת הביטחון של האו״ם התכנסה לדיון מיוחד הערב לבקשת איראן; סגן שגריר ישראל לאו״ם יונתן מילר: ״דמם של הילדים שנרצחו במג׳דל שמס ושל קורבנות 7 באוקטובר נשפך בגלל שאיפותיה ההרסניות של איראן. אנו קוראים למועצת הביטחון להטיל סנקציות על איראן ולהכריז על משמרות המהפכה ארגון טרור״

ישראל: "איראן משתמשת בגרורותיה חמאס החות׳ים וחיזבאללה"
סגן שגריר ישראל לאו״ם יונתן מילר בנאום צילום: שגרירות ישראל באו"ם

סגן שגריר ישראל לאו״ם יונתן מילר נאם הלילה (31.7) בדיון מיוחד של מועצת הביטחון שהתכנס לבקשת איראן ותקף את הצביעות בכך שהמועצה מתכנסת לדיון חירום לבקשת תומכת הטרור הגדולה בעולם:

״אי אפשר להתעלם ממופע הצביעות שמוצג כאן היום. הדיון הזה מכונס לבקשת יצואנית הטרור מספר 1 בעולם שאחראית למעשים הכי ברבריים והכי מזעזעים ברחבי האיזור ובעולם כולו: איראן״.

סגן השגריר תקף בנוסף את השתיקתה נוכח טבח הילדים במג׳דל שמס והדגיש כי איראן עומדת מאחורי מתקפות הטרור של חמאס חיזבאללה והח׳ותים:

"איראן משתמשת בגרורותיה חמאס החות׳ים וחיזבאללה במטרה לפגוע במדינת ישראל מכל כיוון. בשבוע שעבר ילדים תמימים שיחקו כדורגל בכפר הדרוזי מג׳דל שמס וטיל פלק 1 מתוצרת איראן שנורה על ידי חיזבאללה רצח 12 מהם והביא לפציעתם של עשרות אחרים. היכן הגינויים לחיזבאללה ולספקית הנשק שלו איראן על רצח של 12 ילדים?".

עוד אמר: "אלו שבאמת רוצים ביציבות באיזור צריכים לברך על השמדת הארכי טרוריסטים ולא לקרוא לאיפוק וריסון משני הצדדים".

לסיכום קרא סגן השגריר מילר למועצה להטיל סנקציות על איראן ולגנות אותה על פשעיה: "דמם של הילדים התמימים ממג׳דל שמס ושל קורבנות טבח ה-7 באוקטובר ושל כל ההרוגים מאז נשפך בגלל שאיפותיה ההרסניות של איראן. ירי הטילים הבלתי פוסק על ערי ישראל והחזקתם בשבי של 115 חטופים במשך 300 ימים - כולם נובעים מהאכזריות של איראן.

אנו קוראים לקהילה הבינלאומית לסייע לנו לתבוע דין וחשבון מאיראן על פשעיה. העולם לא יכול להרכין ראש מול העריצות האיראנית. אנו דורשים שהמועצה תגנה את איראן על תמיכתה המתמשכת בטרור האיזורי ולהפעיל סנקציות נוספות על טהראן. על המועצה להכריז על משמרות המהפכה ארגון טרור כל עוד הוא מוביל מתקפות משולבות ברחבי המזרח התיכון".

האו"ם איראן חיזבאללה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}