ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
בשיא העונה

הנופשים החרדים יישארו בארץ? חברות הענק מבטלות טיסות לישראל

בצל המתיחות והדריכות בארץ ובעולם לקראת תגובת ארגוני הטרור לשני החיסולים באיראן ובלבנון, חברות תעופה חוששות לטוס ל/מישראל ומבטלות טיסות | עם זאת חברות התעופה הישראליות מצהירות כי תמשכנה לטוס

הנופשים החרדים יישארו בארץ? חברות הענק מבטלות טיסות לישראל
חרדים בנופש בחו"ל. אילוסטרציה צילום: מבשר טוב מוסקבה

בשיא עונת הנופשים בחו"ל, חודש אוגוסט, חברות תעופה מבטלות את טיסותיהן לישראל על רקע החשש מהתגובה של איראן, חיזבאללה, חמאס ושותפיהם על שני החיסולים המשמעותיים של איסמעיל הנייה באיראן ופואד שוכר בלבנון.

לעת עתה מדובר בשתי חברות תעופה אמריקאיות, דלתא איירליינס ויונייטד, שמפעילות טיסות בין ניו יורק לתל אביב שהודיעו על ביטול הטיסות שלהן לארץ לימים הקרובים. 

בהודעה שנשלחה מחברת 'יונייטד איירליינס' לנוסעים נכתב: "אנו מתנצלים לעדכן על ביטול טיסה UA90 מניו יורק לתל אביב בעקבות המצב במזרח התיכון. הבטיחות היא בראש סדר העדיפויות שלנו. אנו ננסה להזמין עבורך טיסה חדשה ונעדכן אותך אם נצליח לעשות זאת". 

עם זאת חברות התעופה הישראליות מצהירות שתמשכנה לטוס. עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע מסר: "נכון לרגע זה, החברה ממשיכה לפעול כרגיל ולוח הטיסות המתוכנן מתקיים כסדרו. כרגע אנחנו לא מרגישים האטה בהזמנות, אבל לקוחות באופן טבעי, מתקשרים לוודא שהכל ממשיך כרגיל. אנחנו מתורגלים כבר 9 חודשים להתנהל בתוך שגרת מלחמה ופועלים בהתאם להנחיות רשויות התעופה וגורמי הביטחון".

מ'ישראייר' נמסר: "חברת ישראייר ממשיכה לפעול כרגיל על פי לוח הטיסות המתוכנן של החברה ופועלת בהתאם להנחיות גורמי הבטחון ונמצאת בקשר רציף עם רשות התעופה האזרחית. היום ה- 31/7 יצאו כ 40 טיסות ליעדים שונים. במידה ויחולו שינויים או עדכונים הם יפורסמו באתר וברשתות החברתיות". 

מ'אל על' נמסר: "חברת אל על פועלת על פי הנחיות גורמי הביטחון ורשויות התעופה ועומדת בקשר ישיר עימם.
נכון לכעת, לוח הטיסות של החברה מתקיים כסדרו. עדכונים שוטפים יעלו באתר אל על וברשתות החברתיות בהתאם להנחיות רשויות התעופה וגורמי הביטחון".

ביטול טיסות מתיחות בטחונית חיסול באיראן חיסול בלבנון איסמעיל הנייה פואד שוכר נתב"ג נמל התעופה בן גוריון יונייטד איירליינס דלתא איירליינס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}