י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
לקראת מלחמה כוללת?

ארה"ב הורתה לאזרחיה לעזוב מיידית את לבנון, חברות תעופה ביטלו טיסות

חברות התעופה האמריקניות "יונייטד איירליינס", "דלתא איירליינס" וחברת התעופה הבריטית "בריטיש איירווייז", עצרו את טיסותיהן לישראל. ארה"ב העלתה את אזהרת המסע ללבנון לדרגה 4 והורתה לאזרחיה "אין לנסוע ללבנון"

ארה"ב הורתה לאזרחיה לעזוב מיידית את לבנון, חברות תעופה ביטלו טיסות
יונייטד איירליינס צילום: Moshe Shai/FLASH90

ארה"ב העלתה את אזהרת המסע ללבנון לדרגה 4, הגבוהה ביותר. באתר מחלקת המדינה נאמר: "אין לנסוע ללבנון עקב המתיחות העולה בין חיזבאללה וישראל. אם אתם בלבנון, תהיו ערוכים להסתתר במידה והמצב יחמיר. ממליצים מאוד לתושבי ארה"ב שבדרום לבנון, ליד הגבול עם סוריה, או באזור מחנות פליטים לעזוב במיידית".

חברות התעופה האמריקניות "יונייטד איירליינס", "דלתא איירליינס" וחברת התעופה הבריטית "בריטיש איירווייז", עצרו את טיסותיהן לישראל. יונייטד הודיעה היום (רביעי) ללקוחותיה על ביטולי טיסות כבר בימים הקרובים ודלתא הודיעה על ביטולים לפחות ב-48 השעות הקרובות.

שרון עידן דיווח בכאן חדשות, כי הטיסות של חברות התעופה האמריקניות הינן מניו יורק לישראל והן בוטלו לפחות עד ה-6.8, בעוד הטיסות של חברת בריטיש איירווייז היו אמורות לצאת מלונדון. ככל הנראה יונייטד, חברה המפעילה 14 טיסות שבועיות, תודיע על ביטול טיסות נוספות בהמשך השבוע, בחברת דלתא טרם החליטו.

יונייטד איירליינס בריטיש איירווייס דלתא איירליינס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}