י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
"המלחמה תארך זמן"

נתניהו: "הנחתנו מכת מחץ על כל אוייבנו, ימים מאתגרים לפנינו"

ראש הממשלה נתניהו מסר הערב הצהרה לתקשורת מהקריה בתל אביב אחרי החיסולים ביממה האחרונה ואמר: "בימים האחרונים הנחתנו מכת מחץ על כל אוייבנו". לדבריו, "ימים מאתגרים לפנינו, נשמעים איומים מכל עבר, אנחנו ערוכים"

נתניהו: "הנחתנו מכת מחץ על כל אוייבנו, ימים מאתגרים לפנינו"
ראה"מ בנימין נתניהו במסיבת עיתונאים צילום: מארק ישראל סלאם, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר הערב (רביעי) הצהרה לתקשורת מהקריה בתל אביב אחרי החיסול של בכיר החיזבאללה, פואד שוכר, פעולה עליה נטלה ישראל אחריות וברקע חיסולו של ראש הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הנייה בטהרן, פעולה שיוחסה לישראל אך בירושלים שומרים על עמימות בנושא.

נתהיו פתח את דבריו ואמר: "הבהרתי שאנחנו במאבק מול ציר הרשע של איראן, מאבק קיומי. בקונגרס פירטתי 3 זרועות של הציר הזה. בימים האחרונים הנחתנו מכות מחץ על שלושתם: מוחמד דף בעזה. החותי'ם בתימן - באחת התקיפות הרחוקות ביותר שביצע חיל האוויר. ואמש רמטכ"ל חיזבאללה בלבנון".

ראש הממשלה ביקש לברך את מערכת הביטחון על פעולות החיסול ואמר: "מבקש להביע הערכה לכל זרועות הביטחון ב3 חזיתות. חיסלנו את סגנו של נסראללה, הוא היה אחראי לרצח הילדים ולמתקפה הבלתי פוסקת על תושבי הצפון. מי שפוגע בנו - דמו בראשו".

נתניהו התייחס להיערכות בישראל מפני תגובה ואמר: "ימים מאתגרים לפנינו, אנחנו ערוכים לכל תרחיש. ישראל תגבה מחיר כבד מאויביה בכל זירה שהיא".

לדבריו, "המלחמה תארך זמן ותדרוש אורך רוח. אין שבוע שלא אומרים לי תסיים את המלחמה, אי אפשר לנצח. לא נכנעתי לקולות הללו ולא אכנע היום. זה לא פשוט, הייתי צריך להדוף הרבה לחצים. לו היינו נכנעים לא היינו מחסלים אלפי מחבלים ומשתלטים על פילדלפי ומשיגים את התנאים שמקרבים למתווה. הלוחמים שלנו נלחמים כמו אריות - מגבה אותם".

 

בנימין נתניהו חיזבאללה ביירות איסמעיל הנייה פואד שוכר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}