ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"הבנות התחבאו"

פצוע הפיגוע שחזר: "היה מאבק, ה' נלחם בעדי"

המחבל ירה, דקר והכה עם הקת של הנשק. הפצוע סיפר כי בנותיו שהו כל אותו הזמן בתוך הרכב: "בהשגחה פרטית הן התחבאו והמחבל לא ראה אותן"

תמונת ארכיון
תמונת ארכיון צילום: דוברות מד"א

הפיגוע בכביש 60: דוד אלימלך, שנפצע הבוקר (רביעי) באורח קשה בפיגוע באזור חברון, שחזר את האירוע וסיפר על המאבק עם המחבל שירה בו ודקר אותו. 

"הבוקר בדרך ליום צילומים הרכב שלי נתקע אחרי צומת קריית ארבע. בהמתנה לחילוץ יצאתי להתפלל, ובזמן תפילת עמידה עצר רכב מולי. הייתי בטוח שמישהו בא לעזרה", כתב אלימלך. 

הוא סיפר: "המחבל יצא עם יד מאחורי הגב. קלטתי משהו חשוד, הוא התקרב אליי במהירות ושלושה מטרים ממני שלף אקדח והתחיל לירות לעברי, תוך כדי שהוא רודף אחריי וממשיך לירות חמש יריות. הסתובבתי מאחורי הרכב תוך כדי ירי, הטלית נתפסה לי בין הרגליים ונפלתי. אף כדור לא פגע".

"למחבל היה ככל הנראה מעצור. הוא שלף סכין והחל לדקור אותי. היה מאבק שלא אני נלחמתי, השם הטוב נלחם בעדי. לאחר שהסכין נתקע לי בגב, המחבל המשיך להכות אותי בראש עם הקת של האקדח. עצר לידנו ג'יפ צבאי במהלך המאבק מולו. החיילים רצו לעברנו כנראה בלי להבין מה קורה, והמחבל התחיל לברוח. צעקתי להם 'מחבל, הוא ניסה לרצוח אותי'".

לדברי אלימלך, בנותיו שהו כל אותו הזמן בתוך הרכב. "בהשגחה פרטית הן התחבאו והמחבל לא ראה אותן", סיפר. הפצוע הוסיף כי כל הפציעות שמהן הוא סובל הן פצעים שטוחים וסיכם בהודיה: "ברוך השם, מחר אני משתחרר".

דוד אלימלך פיגוע טרור כביש 60

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}