י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
האזינו

שפתותיו דובבות: ההקלטה הנדירה והמרגשת של הגרי"ש אלישיב

ההקלטה המרטיטה, עם קולו בקודש של מרן רשכבה"ג הגרי"ש אלישיב זצוק"ל, לא משאירה אף אחד אדיש. זמנו של מרן זצוק"ל היה יקר מאוד. רגע אחד הוא לא בזבז לריק – אבל הוא עצר מלימודו, כדי להבטיח את ההבטחות הנדירות • האזינו להקלטה

שפתותיו דובבות: ההקלטה הנדירה והמרגשת של הגרי"ש אלישיב
הגרי"ש אלישיב זצוק"ל צילום: ועד הרבנים

"כל התורם לועד הרבנים לעניני צדקה בארץ הקודש, יתברכו בבני, חיי ומזוני רוויחא, סייעתא דשמיא, בריות גופא ונהורא מעליא, זרע של קיימא, רפואות וישועות, וזיווגים הגונים במהרה. הצלחה בכל העניינים ברוחניות ובגשמיות, ונחת מכל יוצאי חלציהם. וימלא ה' כל משאלות ליבם לטובה".

ההקלטה המרטיטה, עם קולו בקודש של מרן רשכבה"ג הגרי"ש אלישיב זצוק"ל, לא משאירה אף אחד אדיש. זמנו של מרן זצוק"ל היה יקר מאוד. רגע אחד הוא בזבז לריק. הכל היה מוקדש ללימוד התורה, לעוד לימוד התורה, ושוב פעם ללימוד התורה.

תורמים עכשיו לועד הרבנים – וזוכים לכל הברכות של מרן זצוק"ל

הקלטת הגרי"ש אלישיב צילום: ועד הרבנים

בשביל מעשי החסד של 'ועד הרבנים', שפועלים עד עצם היום הזה לפי הוראותיו, עצר מרן פוסק הדור זצוק"ל מלימודו לרגעים ספורים. כדי להוקיר את התורמים, לספר על כוח הצדקה, ולברך בכל הברכות האמורות בתורה.

מי מאיתנו לא זקוק לישועה? לבנים, חיים, פרנסה, בריאות, רפואה, ישועה, זיווג הגון או נחת? מי לא רוצה לקבל את ברכת גדול הדור – ביום שלו, יום הסתלקותו מן העולם?

בתאריך כ"ח תמוז, בעיצומו של יום השנה להסתלקות מרן רשכבה"ג הגרי"ש אלישיב זצוק"ל, יעלו גדולי הדור שליט"א ויעתירו עבור כל המקיימים את הצוואה של מרן זצוק"ל, בתרומה על סך 180 ₪ עבור ועד הרבנים, וייקחו חלק בסיוע עבור מאות אלפי נזקקים. אלמנות ויתומים, חולים ועניים ותלמידי חכמים במצוקה.

מרן הגרי"ש אלישיב זצוק"ל מבקש: "באתי בבקשה לכל אחד להיות שותף בועד הרבנים, שהיא המהודרת והמעולה שבצדקות, וישתדל כל אחד לתת לכל הפחות סכום של 180 ₪. וכל מי שתורם לועד הרבנים יתברך בבני חיי ומזוני".

חתנו, מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל, הוסיף בכתב יד קדשו: "פשיטא שברכת מורי חמי קיימת לשעתה ולדורות". לדורות.

ועד הרבניםתקף לדורות. הגר"ח קניבסקיצילום: ועד הרבנים

גם היום, אנחנו יכולים לזכות לקבל את ברכת מרן הגרי"ש אלישיב זצוק"ל, ממש כמו שאנחנו עומדים כעת בחדר הקטן ברחוב חנן 10 בירושלים, ממתינים לרגע בו ירים מרן את עיניו מעל הגמרא, ויברך אותנו לרגע קט.

תורמים עכשיו 180 ₪ כרצון קדשו של מרן זצוק"ל, הופכים להיות שותפים במעשי הצדקה המהודרת והמעולה שבצדקות של ועד הרבנים. גדולי הדור שליט"א יעלו לקברו של מרן זצוק"ל ביום היארצייט, יזכירו את שמות התורמים ויעוררו את קיום ההבטחה, הקיימת לדורות.

תורמים עכשיו לועד הרבנים – וזוכים לכל הברכות של מרן זצוק"ל

 

 

הגרי"ש אלישיב ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}