י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
תוקף את "הציונים"

נציג היהודים בפרלמנט האיראני: "מבקשים תגובה קשה" לחיסול הנייה

נציג היהודים בפרלמנט האיראני, ד"ר הומיון שמח, גינה את ישראל על החיסול בטהראן. הוא כתב על הנייה: "סבל כמה פעמים מנסיונות רצח, הקדיש את עצמו לתמיכה ולהגנה על העם המדוכא בעזה"

נציג היהודים בפרלמנט האיראני: "מבקשים תגובה קשה" לחיסול הנייה
נציג היהודים בפרלמנט האיראני, דר' הומיון שמח צילום: באדיבות המצלם

הומיון שמח, שמכהן כנציג היהודים בפרלמנט האיראני, גינה בחריפות את חיסלו של איסמעיל הנייה אתמול בטהראן.

בהודעה שפרסם כתב: "הרצח של אסמאעיל הנייה, ראש הלשכה המדינית של חמאס, בטהראן מהווה פשע טרור ופגיעה בוטה בחוק הבינלאומי".

עוד כתב: "השהיד המוג’אהיד הזה, שהיה בין נושאי הדגל של תנועת שחרור ירושלים האצילית, סבל כמה פעמים מנסיונות רצח ובמהלך שנות חייו הקדיש את עצמו לתמיכה ולהגנה על העם המדוכא בעזה. הוא וכמה מבני משפחתו נהרגו בפיגועים, ועכשיו ביצעו את זה הציונים הפחדנים והפושעים, בביתו הבטוח בטהראן".

באדיבות המצלםהמכתב של יהודי איראןצילום: באדיבות המצלם

עוד כתב: "קהילת יהודי איראן כולה, מגנה בחריפות את הרצח של אסמאעיל הנייה, ראש הלשכה המדינית של חמאס, ומעבירה את תנחומיה לעם הפלסטיני וללוחמי חזית ההתנגדות והמנהיג הדגול של איראן, שולחת תנחומים ומבקשת תגובה קשה ונכונה כלפי פשע טרור זה".

שמח שמכהן כיום כנציג היהודים בפרלמנט האיראני, מגנה באופן קבוע את ישראל בחריפות, הוא גינה את ישראל בגלל המלחמה בעזה, ושיבח את התקיפה האיראנית נגד ישראל בחודש מאי עם 300 טילים ומל"טים.

אחרי חיסול בכירי המשטר האיראני בדמשק ב-1 באפריל האחרון, הוא פרסם כי הקהילה היהודית מביעה "שאט נפש מהפשע המביש הזה, אין ספק שבקרוב ננצח וננקום על העוול, ובחסדי הכול יכול יהיה שלום בר קיימא המבוסס על צדק, וההגינות תתגבר על הדיכוי".

בצעדות נגד ישראל, מקפיד שמח להופיע עם דגלי הרפובליקה האסלאמית של איראן, לפעמים גם יש דגלי פלסטין ודגלי חיזבאללה בין הצועדים. הוא גם שרף בעבר דגל ישראל ואמר כי "היהודים אינם מכירים בציונות".

הומיון שמח איראן איסמעיל הנייה חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}