י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
החברים חושפים

נלקח למקום מבטחים: כך הגנו הסוכנים על בארון טראמפ

חבריו של בארון טראמפ חושפים סיפורים משנות התיכון שלו. שמות בדויים והפחד כשאנשי השירות החשאי פרצו לכיתה ולקחו אותו למקום מבטחים. "הרבה הורים חששו שבית הספר יכול להפוך למטרה כששמעו שהוא מגיע ללמוד שם

נלקח למקום מבטחים: כך הגנו הסוכנים על בארון טראמפ
אילוסטרציה צילום: pexels

בארון טראמפ אובטח על ידי אנשי השירות החשאי כשלמד בתיכון בפלורידה. הוא השתתף בשיעורים תחת שם בדוי, והיה מנותק מהמדיה החברתית כדי לשמור על בטיחותו לאורך כל תקופת התיכון, כך חושף ה'דיילי מייל'.

הסוכנים עקבו אחר בנו הצעיר של הנשיא לשעבר ברחבי הקמפוס, המתינו לו מחוץ לכיתתו ואף ליוו אותו לכל מקום באקדמיית אוקסברידג' היוקרתית.

הצוות והתלמידים הכירו את חברם הצעיר בשם בארון, אבל הוא היה רשום תחת השם ג'ק ברישומי בית הספר ובמחשבים, כדי לסכל ניסיונות לפרוץ לנתונים האישיים שלו או לחשוף את ציוניו.

הצעדים יוצאי דופן היו חלק ממאמץ אבטחה סודי ביותר להגן על פרטיותו של טראמפ הצעיר ולהגן עליו מפני פגיעה במהלך שלוש שנותיו בבית הספר הפרטי בווסט פאלם ביץ', פלורידה.

חברים לכיתה לשעבר - רבים ממשפחות עשירות רפובליקניות, זוכרים את בארון כתלמיד מקסים שהתנהג ללא דופי, התלהב מכדורגל ונהנה ממשחקי ווידאו. הוא לא השתתף בספורט, ולא השתתף במסיבות וגם לא אכל את הארוחות שלו עם שאר תלמידי בית הספר.

לבקשתה של אמו מלניה, נאסר על בארון להופיע בפוסטים ברשתות החברתיות. "בארון היה מאוד מצחיק וחברותי. הוא היה מתחיל את השיחות האקראיות ביותר ויכול להיות מאוד משעשע", אמר חברו מהלימודים ל'דיילי מייל'. "הוא גם היה מאוד מסתורי. הוא מעולם לא השתתף במשחקי כדורגל או ריקודים. אני לא חושב שהוא נפגש עם מישהו מחוץ לבית הספר. אני בטוח שהוא נהנה בדרך שלו, אבל זה היה קצת חבל שהוא לא זכה לחיות בתיכון כמו כולם".

"היו לו מספר סוכנים שהיו מסתובבים לאורך היום ותמיד היה אחד איתו בכל מקום שהוא היה צריך ללכת", סיפר החבר. "הסוכנים היו עומדים ממש מחוץ לדלת במהלך השיעור. אם הוא היה הולך לשירותים היו הולכים איתו ומחכים בחוץ".

באחד הימים התרחשה תקרית שהמשטרה הוזעקה אליה בסופרמרקט סמוך, בית הספר נסגר באופן זמני לסגר, סוכן חשאי התפרץ לכיתה כדי לקחת את בארון למקום מבטחים עד שהאיום הסתיים. עם זאת, לרוב, השיעורים היו שגרתיים לחלוטין והוא מעולם לא התעסק או הסתבך, הוסיף החבר.

"להרבה הורים היו חששות שבית הספר יכול להפוך למטרה כששמעו שהוא מגיע ללמוד שם" אמר החבר. "זה היה ממש עניין גדול כשהוא הגיע וכולם רצו להכיר אותו. אבל לאחר זמן מה זה הפך לנורמלי. הילדים בקושי שמו לב לשירות החשאי".

בזמן ארוחת הצהריים בארון וחבריו היו מתכנסים בקפיטריה של בית הספר, שם שאר התלמידים היו סועדים מאכלים הדומים יותר לארוחה במסעדה יוקרתית.

"זה היה בסגנון מזנון. היה להם אוכל אמריקאי, אוכל אסייתי והודי. היה בר סלטים, בר פירות, בימים מיוחדים היו מגישים סטייק", סיפר החבר.

הוא הוסיף: "בארון תמיד הלך לשבת עם חבריו, אבל הוא אף פעם לא אכל איתם ארוחת צהריים. הוא אף פעם לא אמר במפורש למה, רק שהוא מחכה לאכול כשיגיע הביתה, זה היה קצת יוצא דופן".

בארון טראמפ דונלד טראמפ פלורידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}