י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
צעד קטן בהווה

השער לעתיד: מתחם עסקים מהפכני יקום בכניסה לירושלים

הכירו את פרויקט GATE Jerusalem- הנמצא במתחם העסקים המהפכני בכניסה לירושלים שעומד להגדיר מחדש את קו הרקיע של בירת ישראל • בואו ליהנות מפרויקט משרדים מרהיב, נגישות תחבורתית מושלמת ושדרת מסחר תוססת, במתחם שייקח את המשרד שלכם אל העתיד

השער לעתיד: מתחם עסקים מהפכני יקום בכניסה לירושלים
המתחם החדש בי-ם צילום: יח"צ

המהפכה העירונית הגדולה ביותר יוצאת לדרך

ירושלים עוברת בשנים האחרונות מתיחת פנים ולאחרונה עיריית ירושלים אישרה את תוכנית רובע הכניסה החדש בכניסה המרכזית של העיר אשר עתידה לשנות את פני ירושלים ולמצב אותה לא רק כבירה הרשמית של ישראל, אלא גם כבירת העסקים, הייטק, התיירות, האקדמיה והתרבות של ישראל. המקום בו יתהוו המהלכים הכלכליים הגדולים והמשמעותיים ביותר לעתיד המדינה.

מי שהופקד על תכנון המתחם היוקרתי הוא משרד האדריכלים הגרמני טופוטק 1 (Topotek1), שמתמחה בפיתוח נופי-מרחבי. בחברה הברלינאית יצרו שפה עיצובית שתאפיין את המתחם כולו, על רחובותיו ובנייניו, אשר יכלול 1.2 מיליון מ"ר של משרדים, מגורים, מלונאות, מסחר, תרבות ופנאי שייבנו בכניסה המערבית לירושלים ויהפוך אותה למרכז החדש והמתקדם ביותר שידעה הבירה. המתחם נהנה ממיקום אקסקלוסיבי בשער הכניסה לעיר, בסמוך למרכז התחבורתי המשולב, הגדול והמתקדם בישראל, הכולל מאות קווי אוטובוס, רכבת קלה, רכבת ישראל ותשתית מתקדמת להולכי רגל ורוכבי אופניים ומאפשר נגישות מהירה למתחם העסקים החדש והמתקדם בירושלים.

לחצו כאן ותעברו למיזם הגדול>>>

יח"צהמתחם העוצמתיצילום: יח"צ

הכירו את פרויקט GATE אשר מהווה שער ראשי למתחם העסקים החדש של ירושלים

מגדל משרדים יוקרתי המתנשא לגובה של 40 קומות ויספק 60,000 מ"ר של שטחי משרדים. המגדל ונבנה בתקן LEED  לבניה ירוקה ויהנה ממאות מקומות חניה תת קרקעיים, 13 מעליות מהירות ומתקדמות, מרפסות, חדר כושר, בית כנסת, לובי מפואר בגובה כפול  ושטחים צבוריים בתכנון מושלם והכל לרווחת הדיירים בפרויקט.

הפרויקט מציע שטחי משרדים למכירה בתכנון מודולרי החל מיחידות קטנות ועד לקומות שלמות עבור מגוון עסקים כמו מקצועות חופשיים, וחברות היי- טק וביוטק כך שכל אחד יכול לרכוש לבעלותו את המשרד המתאים עבורו.

בנוסף, הרשות לפיתוח ירושלים תעניק הטבות ייחודיות לחברות מסוימות כדוגמת חברות BIO וסטארט אפ כדי לעודד את התנופה הטכנולוגית בעיר.

פרויקט - GATE  פרויקט עם גב חזק

את הפרויקט מובילים קבוצת יזמי נדל"ן מובילים בתחומם כאשר כל אחד נותן את הפן המקצועי שלו להשלמת המכלול לקבוצה מנצחת ומובילה.

השותפות כוללת את קבוצת "ב.ס.ר" - קבוצה יזמית הנדסית מובילה, המתמחה בייזום, הקמה, וניהול פרויקטים בתחום הנדל"ן בישראל ובעולם מזה 40 שנה. ברזומה של קבוצת ב.ס.ר, למעלה  מ-100 פרויקטים בהיקפים גדולים ומורכבים של מגורים, תעסוקה ומסחר אשר בוצעו ואוכלסו בהצלחה רבה וכיום ממוצבים כפרויקטים מהמבוקשים ומהאיכותיים ביותר עטורי פרסים הנדסיים וארכיטקטוניים. הקבוצה נהנית ממוניטין רב המתבסס על יזום, יכולות ניהול, תכנון וביצוע של פרויקטים נדל"ניים מורכבים וייחודיים תוך הקפדה על איכות בנייה בלתי מתפשרת, עמידה בתקציבים ובלוחות זמנים. בנוסף, הקבוצה זוכה באמון רב מצד המערכת הבנקאית והפרויקטים של הקבוצה מלווים על ידי הבנקים המובילים בישראל.  לאורך השנים יזמה והקימה הקבוצה למעלה מ-4,000 יח"ד למגורים ולמעלה ממיליון מ"ר של שטחי תעסוקה ומסחר בישראל

"קרן JTLV"- שמובילה בתחום הנדל“ן המסחרי והמניב בישראל, באמצעות רכישת נכסים קיימים והשבחתם וכן ייזום מתחמים חדשים ואטרקטיביים. בזכות חברי צוות מנוסים, המתמחים בכלל היבטי הנדל“ן המסחרי, יוזמת הקרן הקמה ופיתוח של מתחמים אורבניים ייחודיים במרכזי הערים, הכוללים מסחר,  מלונאות, משרדים ומגורים. הקרן פועלת לזיהוי הזדמנויות וניצול שלל יכולותיה הפיננסיות, הניהוליות והשיווקית, במטרה ליצור חיבור בין נכסיה לבין הקהילה, תוך הדגשת חווית הביקור במרכזים ובמתחמים שבאחזקתה וניהולה.

וחברת "יהודה רחמים " - חברה קבלנית ירושלמית ותיקה, בעלת ניסיון רב בייזום, תכנון ובנייה של פרויקטי נדל"ן בתחומי המגורים, המסחר והמשרדים. בזכות המוניטין הרב שצברה, נהנית החברה מאיתנות פיננסית ודירוג אשראי גבוה של הבנקים הגדולים בישראל. בנוסף זכתה החברה בשלל פרסים ותעודות הוקרה, והיא מדורגת בין 100 החברות המובילות בתחומה במדד 100 DUNS של חברת הדירוג הבינלאומית דן אנד ברדסטריט, ומחזיקה בחותם האמינות של מדד DUNSGUIDE.

תנו לעסק שלכם את המקום הראוי לו, בשער הכניסה אל העתיד בירושלים- בירת ישראל.

לחצו כאן ותעברו למיזם הגדול>>>
 

פרויקט GATE מתחם עסקים בירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}