ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
נכנסים לרשימת השמות

בפעם הראשונה: הגר"ש גלאי יפעל היום ישועות אצל ה'פלא יועץ'

מרן בעל ה'פלא יועץ' זיע"א, כתב בספרו הקדוש, שמי שיתפלל על ציונו בטהרה לאחר טבילה במקווה – מובטח לו שתתקבל תפילתו! •עמוד הישועות הגר"ש גלאי יוצא לממש את הסגולה הזאת במיוחד עבור הנזקקים לה כל כך • כך נכנסים לרשימת השמות שיזכיר הרב בפרטות!

בפעם הראשונה: הגר"ש גלאי יפעל היום ישועות אצל ה'פלא יועץ'
הגר"ש גלאי צילום: קופת העיר

מעמד תפילה מרגש במיוחד יתקיים היום בעז"ה על ציונו של מרן בעל ה'פלא יועץ' זיע"א, בעיר סיליסטרא שבבולגריה, כש'עמוד הישועות' של דורנו הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א יגיע למקום כדי לפעול ישועה עבור תורמי 'קופת העיר'. 

להעברת שמות לתפילת "אני ערב לו שתתקבל תפילתו" הקליקו כאן>>>

בכך מקיים הגר"ש גלאי הידוע בתפילותיו הנוקבות והנרגשות, את ההנחייה האישית שקיבל ממרן שר התורה רבינו הגר"ח קנייבסקי, שהורה לו לקיים מעמדי תפילה וסגולות מיוחדות לטובת תורמי 'קופת העיר', הקופה שמרן שר התורה זיע"א טיפח וליווה לאורך שנים, ודאג בראש ובראשונה לתומרים לקופה, המאפשרים לה להחזיק משפחות של תלמידי חכמים עניים, משפחות ברוכות ילדים, ועניי עמך בית ישראל. 

שם על הציון הקדוש נראה את דמעותיו של מרן הגר"ש גלאי נשפכות כמים, כל גופו יתעלה בתפילה, הוא ישפוך שיח לפני קונו כבן המתחטא אצל אביו ועושה לו רצונו, ובתפילה קדושה ונשגבה זו הוא ירים אתו השמימה את כל מי שנמצא סביבותיו, כדי להמתיק את הדינים משורשם ולפעול ישועה ברחמים גדולים על כל הצריכים לה. 

וכך כתב ה'פלא יועץ' בהקדמת ספרו: "כל מי שיבוא על קברי בטהרה לאחר טבילה במקוה, ויתפלל בלב נשבר, אני ערב לו שתתקבל תפילתו!". 

אלו מילים קדושות ונפלאות שמרן מחבר הספר כתבן במו ידיו, כשהוא מתחייב שתתקבל התפילה. 
את תפילותיו על הציון הקדוש, לאחר טבילה במקווה שנבנה בסמוך, מתכוון הגר"ש להקדיש במיוחד עבור תורמי 'קופת העיר'.

מי לנו גדול מהגר"ש גלאי אשר בכח תפילותיו להמיס חומות של ברזל, ובוודאי ראוי הוא להיות זה שבו יתקיימו דבריו של מרן בעל ה'פלא יועץ', שתתקיים תפילתו, בלי שום ספק. 

התפילה תתקיים ברגש עצום ובדמע רב, ולאחריה יקריא הרב בפרטות שם אחר שם, את כל שמות התורמים שנרשמו לתפילה נפלאה זו. 

בהמשך יחתום הרב על 'שטר פלא יועץ', אותו יעניק לתורמים שמקבלים על עצמם תרומה חודשים למשך תקופה. 

בשטר מצטט הרב שליט"א, את דבריו של בעל ה'פלא יועץ', ומוסיף: "ולכן נסענו מטעם קופת העיר – לציונו הק' של בעל 'פלא יועץ' בסיליסטרא יע"א, ושם לאחר טבילה במקווה העתרנו בלב נשבר על התורמים היקרים שזכו להשתתף במגבית עבור משפחה נזקקת, וביקשנו מהפלא יועץ שיקיים ערבותו שתתקבל תפילתנו בשמי שמיא לפרנסה טובה, שלוות הנפש, נחת מהילדים, אושר ועושר וכבוד ואורך ימים והרחבת הדעת והצלחה מרובה בכל מעשי ידיכם, וחתמנו שמנו בחלקת הציון הק' אחר הטבילה והתפלה הנוראה". 

להעברת שמות לתפילת "אני ערב לו שתתקבל תפילתו" הקליקו כאן>>>
 

קופץ העיר הפלא יועץ הגר"ש גלאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}