י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
טיפולי שיניים זה פרפקט סמייל

זקוקים לשתלים ושיקום הפה? זה פרפקט עבורכם

שתלים-שיקום-השתלת עצם-טיפולי שורש-הרמות סינוס-עקירות - נשמע מבלבל/מפחיד/ובעיקר סיבה לדחות את החלום לפה בריא וחיוך מלא • נעים להכיר, במרפאת השיניים פרפקט סמייל תקבלו חווית טיפול שונה • כאן אתם בידיים סופר מקצועיות, סופר אנושיות ונעימות, והטיפול מתבצע באופן מדוייק ומותאם לצרכים הנפשיים והפיזיים שלכם ובתהליך מוסבר וסבלני

זקוקים לשתלים ושיקום הפה? זה פרפקט עבורכם
מרפאת שיניים מובילה צילום: יח"צ

מרפאת השיניים 'פרפקט סמייל', היא מרפאה חדשנית וייחודית, בה ניתנים טיפולי שיניים מרופאים מומחים ברמה הגבוהה ביותר. ובמכשור המתקדם והעדכני בעולם.

המרפאה מעניקה טיפולים פרטיים, ביחס אישי ובאחריות מלאה. תוך התאמה מיוחדת ואישית לצרכי ודרישות המטופל.על צוות המרפאה נמנים תחת קורת גג אחת, קשת רחבה של מומחים ממגוון תחומי רפואת השיניים, שנותנים מענה מיידי, בהתאם לחוות הדעת המדויקת למתן הטיפול הנדרש. צוות המרפאה אף עומד לרשות המטופל, בכל שלבי תכנית הטיפולים ובתיאום מדוייק עם הרופא המותאם לטיפולו, תוך שקלול יכולתו הפיזית, הנפשית והכלכלית של המטופל.

​השאירו פרטים כדי להחזיר לעצמכם את החיוך>>> ליצירת קשר בווצאפ לחצו כאן>>>

היכרות קצרה עם צוות המרפאה:

ד"ר הרווי סיימן, כירורג מומחה פה ולסת, מנהל מחלקת שתלים וכירורגיה. שהינו בעל תואר מומחה מאוניברסיטאות היוקרה בארה"ב. רבים ממטופליו מופנים ע"י כירורגים מומחים אשר שולחים לפתחו מקרים מורכבים ועדינים במיוחד.

ד"ר סיימן המבצע פעולות כירורגיות מורכבות ביותר, מביא אתו למרפאה, את ניסיונו רב השנים מחדרי הניתוח הן בארה"ב והן בארץ.

יח"צמרפאות מפוארותצילום: יח"צ

ניסיונו הרב וידו המקצועית והעדינה, מותאמת גם למקרים בהם המטופלים נרתעים מטיפולי שיניים, ואף חוו סבל רב במהלך השנים, מצאו ברכה בידי הזהב של ד"ר סיימן, שביצע בהם את מלאכתו, בצורה עדינה ומהוקצעת, המתאימה לדרישותיהם ושאיפותיהם.

עוד מצוות המרפאה, ד"ר טוביה קצמן, בעל ניסיון עשיר של מעל 30 שנים בעולם רפואת השיניים, אשר מביא אתו ערכים של מקצועיות, יושרה ויחס עדין ואישי למטופליו.

מטופלים רבים, שהחשש מפגישה נוספת עם "איש מכירות בחלוק רופא שיניים" הרתיעו אותם לאורך שנים, מעידים וממליצים בחום על פגישה עם ד"ר קצמן. כל זאת נוכח הדיוק המושלם והעדינות המיוחדת, בה הוא מבצע את מלאכתו. כשמיד עם ההכרות הראשונה, ניתן לחוות באופן חד וברור, כי הרופא העומד מולך הוא מזן אחר לחלוטין. כשהמדובר הוא רופא ירא שמיים אמיתי, אציל ועדין נפש, המציע למטופליו אך ורק את אשר הם זקוקים לו באמת.

דמות מרכזית ומעמודי התווך בצוות המרפאה, היא ד"ר בשמת אלגביש, המכהנת גם כחברת הנהלה. ד"ר אלגביש מעניקה ייעוץ רפואי הן לגיל הזהב והן בטיפולה המסור בילדים ונוער, במגוון רחב של טיפולים הכוללים טיפולי שורש ועד לפתרונות שיקום ואסתטיקה יצירתיים. והכל ברמת דיוק עדינה ומקצועית ובסבלנות אין קץ למטופליה.

כמו כן ד"ר צפורה גלרנטר, העומדת בראש מחלקת אסתטיקה ואסתטיקה דנטלית. ד"ר גלרנטר היא בעלת 20 שנות ניסיון בתחום האסתטיקה דנטלית ובעלת תואר מומחית באסתטיקת הפנים.

במרפאה מבצעת ד"ר גלרנטר, טיפולי פנים, הזרקות בוטוקס וחומצה היאלרונית, ציפויי שיניים וכתרים אסתטיים. ועוד מגוון נוסף של טיפולים המעניקים יופי וזוהר, ברמה הגבוהה ביותר, עבור מטופלות פרפקט סמייל.  מיותר לציין שכל הטיפולים נעשים בחומרים איכותיים ויוקרתיים בלבד, העומדים בסטנדרטים גבוהים, בין לאומיים.

בנוסף, נמצא בצוואת המרפאה ד"ר גבריאל יואל המביא עמו ניסיון של שנים וידע רפואי רב הנרכש באוניברסיטאות היוקרתיות ביותר בארה"ב. ד"ר יואל מבצע טיפולי שורש וכתרים בצורה אסתטית ונקיה במיוחד אודות למכשור המתקדם והיוקרתי העומד לשימושו עם סורק דיגיטלי מהדגמים המתקדמים בעולם המקצר את משך הטיפול משמעותית ומביא לחוויית טיפול נעימה יותר.

במרפאה תוכלו להשתמש בשירותיו של ד"ר מנחם שינברג רופא ותיק ובעל שם מיוחד הידוע ברגישותו ובגישתו הייחודית למטופליו. ד"ר שינברג מטפל גם בהרדמה מלאה במקרי הצורך ומתמקד בפתרונות כירורגיים המותאמים באופן אישי לצרכי המטופל הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית.

משכנה של המרפאה הוא ברחוב שרי ישראל 3 בירושלים. 5 דקות הליכה מהתחנה מרכזית והרכבת הקלה. ובנגישות מעולה לבאים מחוץ לעיר. למגיעים ברכבם הפרטי ניתנת אפשרות לכניסה לחניון.

​השאירו פרטים כדי להחזיר לעצמכם את החיוך>>>​
ליצירת קשר בווצאפ לחצו כאן>>>

פרפקט סמייל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}