י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
הודיע על התמודדות

התנכל לישיבות, תומך בחרם על ישראל, עכשיו הוא רוצה להיות ראש העיר

מבקר העיר ניו יורק בראד לנדר, פוליטיקאי יהודי שמאל קיצוני שמתח ביקורת על ניהולו של ראש העיר אריק אדמס בעיר, הודיע ​​כי יכנס בשנה הבאה למירוץ לראשות עיריית ניו יורק

התנכל לישיבות, תומך בחרם על ישראל, עכשיו הוא רוצה להיות ראש העיר
בראד לנדר צילום: רשת X

מבקר עיריית ניו יורק, בראד לנדר, השיק רשמית את מסע הבחירות שלו לראשות העיר אתמול, הוא ינסה לנצח את ראש העיר המכהן אריק אדמס בפריימריז הדמוקרטי בשנה הבאה. בסרטון שפרסם מתח ביקורת על מנהיגותו של אדמס, ואמר: "שום דבר לא יכול להחליף את העיר ניו יורק, אבל אנחנו יכולים להחליף מנהיג כשהוא נכשל במבחן הבסיסי של התפקיד".

לנדר, בן 55, הדגיש את הצורך ב"מנהיגות חזקה ומנוסה" כדי לספק תוצאות אמיתיות ולבנות עיר זולה יותר וניתנת למגורים. הודעתו באה לאחר דיווחים בחודש שעבר לפיהם הודיע ​​לתורמים מרכזיים על כוונתו להתמודד.

לנדר תומך במבקרים חריפים של ישראל שהביעו תמיכה בתנועת החרם BDS, כולל בחברי קונגרס אנטישמיים ג'מאל באומן ורשידה טלאיב, הפעילה הפרו-פלסטינית לינדה סרסור ושהאנה הניף, שהחליפה אותו במועצת העיר ניו יורק. הוא שונא את המשטרה, ומתנגד חריף לחינוך חרדי בישיבות.

עמדתו בנוגע למלחמתה של ישראל בעזה הרחיקה מצביעים יהודים רבים ממנו.

ב-2021 דיווחנו כי בראד לנדר, הצהיר כמבקר העיר ניו יורק, כי ישתמש בכל כוחו ומשאביו כדי לאלץ ישיבות ללמד תכניות לימודי ליבה. לדבריו: "חוק המדינה ברור מאוד שלכל בתי הספר, לרבות בתי הספר הפרטיים, יש חובה לספק חינוך מלא של לימודי ליבה, במיוחד כאשר העיר עוזרת לאותם בתי ספר עם תחבורה וספרי לימוד".

 

ברנד לנדר ניו יורק ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}