ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"בגלל ההסתה"

בקבוק תבערה נזרק לעבר ביתו של בעל ערוץ 12; בערוץ האשימו

בקשת האשימו את ההסתה נגד הערוץ: "קמפיין ההסתה השיטתי חצה אמש את כל הקווים האדומים והוביל למעשה המסוכן"

בקבוק תבערה נזרק לעבר ביתו של בעל ערוץ 12; בערוץ האשימו
אולפני ערוץ 12 צילום: יצחק הררי, פלאש 90

בקבוק תבערה הושלך אמש (שלישי), לעבר ביתו של בעל השליטה בערוץ 12, דודי ורטהיים. 

בקבוצת "קשת" המפעילה את הערוץ, התייחסו לתקיפה וטענו כי היא מתבצעת על רקע ההסתה נגד הערוץ: "מזה חודשים מתנהל קמפיין הסתה שיטתי נגד ערוץ 12, שחצה אמש את כל הקווים האדומים", נכתב בהודעה. "במסגרת זו מתבצעת הסתה ישירה כנגד גורמים בולטים בערוץ ובעל השליטה בו - דוד ורטהיים, הסתה שהובילה למעשה חמור ומסוכן. אנחנו סמוכים ובטוחים שהגורמים המוסמכים יפעלו בנושא".

ממשטרת ישראל נמסר: במשטרה התקבל הלילה דיווח על בקבוק תבערה שנזרק לכיוון בית ברחוב למרחב ברמת השרון. באירוע אין נפגעים. כוחות משטרה הגיעו מייד לזירות האירוע ופתחו בחקירה תוך איסוף ממצאים וראיות. הרקע לארוע פלילי.

כידוע, מזה שנים סופג ערוץ 12 ביקורת חריפה מצד הימין ובעיקר מצד בוחרי ראש הממשלה נתניהו, על קו הסיקור שהערוץ מוביל לטענתם באופן מובהק ועקבי נגד כהונתו של נתניהו כראש הממשלה. במסגרת זה, אף נפוץ ברשת הכינוי "אל-ג'זירה 12", שמטרתו לעלוב בערוץ ולהשוות אותו לרשת התקשורת הקטארית המזוהה עם ארגוני הטרור. בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו הוא אחד ממובילי הקו התקיף נגד ערוץ 12. 

מהרשות השנייה נמסר: "הרשות השנייה מגנה בכל תוקף את אירועי תקיפת העיתונאים, אנשי התקשורת ובעלי גופי תקשורת, המתגברים לאחרונה, וקוראת לגורמי אכיפת החוק לפעול בנחישות למיגור התופעה הבזויה. חופש הביטוי וחופש העיתונות הינם יסודות מרכזיים במדינה דמוקרטית, ועלינו לשמור עליהם מכל משמר".

קשת 12 ערוץ 12 דוד ורטהיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}