י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
אחרי חיסול הבכיר

בלבנון טוענים: "איראן תלחץ על חיזבאללה להתאפק"

תושבים בלבנון סיפרו כיצד נחשפו לדיווחים על חיסול בכיר חיזבאללה, ואמרו כי "אם רוצים לדעת מה קורה באמת, גם בלבנון, כדאי לפתוח טלוויזיה או רדיו בישראל". עוד העריכו כי איראן תנסה לרסן את ארגון הטרור

בלבנון טוענים: "איראן תלחץ על חיזבאללה להתאפק"
הרס בביירות: אילוסטרציה צילום: Zaatari Lebanon/Flash90

תושבים בלבנון סיפרו בשיחה עם "ווינט" כי שמעו על ניסיון החיסול של בכיר חיזבאללה פואד שוכר מהתקשורת הישראלית: "אם רוצים לדעת מה קורה באמת, גם בלבנון, כדאי לפתוח טלוויזיה או רדיו בישראל. הם מספקים תמונה מפורטת יותר". 

תושב ביירות סיפר כי "כתבים של אל-ג'זירה כבר היו פעילים בשטח, אבל ישראל הקדימה אותם בדיווחים". על יעד החיסול אמר כי "הוא ידע ששמו נמצא ברשימות החיסול של ישראל וארה"ב וניסה לחמוק מהן. גם כשידע שישראל מתכוונת לנקום על הטבח הנורא בגולן הוא לא דמיין שתפעל בתוך הדאחייה". 

"רבים היו בטוחים שמטוסי חיל האוויר יפציצו בצור או בצידון. הממשלה כאן בלבנון ניסתה להרגיע את מפקדי צה"ל וגורמים במוסד ובמשרד הביטחון הישראלי. אפילו היה נראה כאילו ישראל מתאפקת - ואז היה הפיצוץ, בהפתעה".

לפי הדיווח, בלבנון טוענים שאיראן תלחץ על חיזבאללה להתאפק. במקביל, גורמים בבירה הלבנונית הודו: "אנחנו מקבלים כל הזמן תזכורות שהמודיעין הישראלי יושב חזק בלבנון. גם חיזבאללה מכיר בעובדה הזאת".

איראן לבנון חיזבאללה פואד שוכר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}