י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
"לפני נסראללה"

המומחה טוען: "מוחסן הוא לא מספר 2, הוא מספר 1 בחיזבאללה"

החוקר הסעודי עלי מוחמד אל-חוסייני טען כי בהשפעתו ומעמדו, המחוסל שוכר בכיר יותר ממזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה: "הוא קאסם סולימאני של חיזבאללה, בדרגה הזאת"

המומחה טוען: "מוחסן הוא לא מספר 2, הוא מספר 1 בחיזבאללה"
פואד שוכר צילום: באדיבות המצלם

ברחבי העולם מנסים להסביר את השפעתו ומעמדו של פואד שוכר, בכיר בחזבאללה, מפקד פרויקט דיוק הטילים המוגדר גם כ"רמטכ"ל חיזבאללה". 

החוקר הסעודי עלי מוחמד אל-חוסייני, הסביר: "אני מכיר אותו טוב מאוד. החאג' מוחסן הוא לא מספר 2, הוא מספר 1 בחיזבאללה. הוא מהמייסדים, והיה חשוב יותר מעימאד מורנייה. הוא היה אפילו לפני חסן נסראללה. הוא הבכיר הראשון של מועצת הג'יהאד. הוא קאסם סולימאני של חיזבאללה, בדרגה הזאת", כך לפי "ישראל היום". 

שר החוץ של לבנון, עבדאללה בו-חביב גינה את התקיפה, ואמר: "אנו מקווים לתגובה מידתית של חיזבאללה, כדי שגל ההרג הזה ייפסק". משרד החוץ של רוסיה מתח ביקורת על התקיפה ומסר: "זו הפרה חמורה של החוק הבינלאומי". 

דובר צה"ל אישר אמש כי ישראל אחראית לתקיפה בלב רובע הדאחייה המאוכלס באנשי חיזבאללה. "ראשוני: צה״ל תקף באופן ממוקד בביירות את המפקד האחראי לרצח הילדים במג׳דל שמס והרג אזרחים ישראלים רבים. בשלב זה, אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף. במידה ויהיו שינויים נעדכן."

לבנון חיזבאללה פואד שוכר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}