ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
הנוסע הסמוי

יאיר נתניהו הגיע לארץ במטוס כנף ציון, והסתתר כל הטיסה

בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו הצטרף לטיסה חזרה לארץ מוושינגטון. לכל אורכה הוא ישב בחלק הקדמי של "כנף ציון". יאיר נתניהו נראה אתמול מסתובב בירושלים עם מספר שומרי ראש

יאיר נתניהו הגיע לארץ במטוס כנף ציון, והסתתר כל הטיסה
מטוס כנף ציון צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, חזר לארץ ביום ראשון האחרון במטוס ראש הממשלה כנף ציון בהיחבא. נתניהו ג'וניור עלה למטוס מהחלק הקדמי בהיחבא, והסתתר כל הטיסה באגף ראש הממשלה בקדמת המטוס – מבלי שנראה בחלקים הקדמיים.

על פי הדיווח של איתמר אייכנר ב-Ynet, הכתבים שישבו בחלק האחורי של המטוס לא ראו את יאיר נתניהו, שעלה למטוס בנפרד מראש הממשלה ורעייתו שרה שעלו ביחד. לשכת ראש הממשלה סירבה להשיב לשאלות עיתונאים באשר לנוכחותו של יאיר על הטיסה.

גורם שמעורה בנושא אמר לווינט כי זאת לא הפעם הראשונה שנתניהו טס בטיסות של אביו לחו"ל וכי משפחת נתניהו תישא בעלויות הטיסה. גורם בכיר אמר כי נתניהו הבן ישלם תעריף של לג אחד בתעריף שהוקצה לעיתונאים שטסו על כנף ציון, דהיינו 575 דולר (הטיסה כולה עלתה 1150 דולר).

עוד דווח, כי יאיר נתניהו נראה אתמול ברחוב בירושלים ברכב שרד מסוג סקודה סופרב כשהוא מסתובב עם מספר שומרי ראש. הוא הגיע לחדר כושר במרכז ירושלים ושהה שם כמה שעות.

בפברואר האחרון, פרסם ה"דיילי מייל" הבריטי תמונות של יאיר מבלה על מרפסת בדירת היוקרה שבה הוא שוהה בפלורידה, ועלותה נאמדת בכ-5,000 דולר בחודש. בכתבה נמתחה ביקורת חריפה על בנו של ראש הממשלה, שנהנה, לדברי העיתון, מאורח חיים יוקרתי בארה"ב, בזמן שבישראל מתחוללת מלחמה קשה.

 

מטוס כנף ציון ארצות הברית מלחמת חרבות ברזל ראש הממשלה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}