י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
בזמן שישראל מתמהמהת

אזרח נהרג מפגיעת רקטה בקיבוץ באצבע הגליל: "להנחית מכה קשה"

האזרח, שככל הנראה שהה בחצר בית בקיבוץ, נפגע מרסיסים ונהרג | תושבי הצפון זועמים על אוזלת היד של ממשלת ישראל: "טרם יבש הדם מהפגיעה הקשה בשבת האחרונה במג'דל שמס, על צה"ל להנחית מכה קשה על חיזבאללה ולבנון"

אזרח נהרג מפגיעת רקטה בקיבוץ באצבע הגליל: "להנחית מכה קשה"
זירת הנפילה בקיבוץ הגושרים צילום: לפי סעיף 27 א

גבר בשנות ה-30 לחייו נהרג היום (שלישי) כתוצאה מרקטה שפגעה בקיבוץ הגושרים שבאצבע הגליל. האזרח, שככל הנראה שהה בחצר בית בקיבוץ, נפגע מרסיסים ונפצע אנושות - אך כוחות ההצלה נאלצו לקבע את מותו.

במקביל הודיעה המשטרה כי היא מטפלת במספר זירות נפילה של "פריטי אמל"ח" באצבע הגליל. שוטרים וחבלני המשטרה של המחוז הצפוני מבודדים כעת את זירת הנפילה בה נהרג הגבר וסורקים אחר שרידים נוספים, לשם הסרת סיכון נוסף לציבור.

"אנו קוראים להימנע מהגעה לזירות ולא להתקרב או לגעת בשרידי רקטות העשויים להכיל חומר נפץ ולדווח על כך ללא דיחוי למוקד 100 של משטרת ישראל", מסרה המשטרה.

רשף נוריאל חובש איחוד הצלה מסר: "ביצעתי פעולות החייאה יחד עם צוות ניידת טיפול נמרץ על גבר כבן 30 שלדברי עוברי אורח נפגע מרסיס רקטה במרחב הגושרים. למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה הממושכים נקבע מותו".

הצבא הודיע כי זוהו כעשרה שיגורים שחצו משטח לבנון. "מרבית השיגורים יורטו, זוהתה נפילה במרחב הגושרים ודווח על אזרח שנפגע", נאמר בהודעת צה"ל. כוחות צה"ל תוקפים כעת בארטילריה את מקורות הירי.

ממטה 'נלחמים על הצפון' המייצג מאות משפחות של תושבים ומפונים מהצפון נמסר בתגובה למטח הקשה בו אדם נפצע באורח אנוש: ״שגרה של הכלה היא פשע בל יתואר. טרם יבש הדם מהפגיעה הקשה בשבת האחרונה, ושוב אנחנו עדים לפגיעה נוספת בצפון המופקר״.

לדבריהם, "כבר במוצאי שבת צה״ל היה צריך לצאת לתגובה קשה בלבנון, ואסור לנו לאבד את המומנטום ולוותר על תגובה מיידית. על צה״ל להנחית מכה קשה על חיזבאללה ולבנון, שיבינו שעם ישראל לא כדאי להתעסק".

נפילת רקטה אצבע הגליל קיבוץ הגושרים חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}