ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
הקשר חודש בוושינגטון

ג'יימס פאקר ישב עם ביבי, שרה ויאיר לארוחת ערב פרטית

בריאיון לעיתון אוסטרלי, סיפר המיליארדר האוסטרלי ג'יימס פאקר על הזמנתו לנאום נתניהו בקונגרס וחידוש הקשר ביניהם אחרי 8 שנים

ג'יימס פאקר ישב עם ביבי, שרה ויאיר לארוחת ערב פרטית
ראש הממשלה נתניהו בקונגרס צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

המיליארד האוסטרלי ג'יימס פאקר אמר בריאיון לעיתון The Nightly האוסטרלי כי הידידות שלו עם ראש הממשלה נתניהו "חזקה מתמיד". פאקר, שמוזכר בתיק 1000 (פרשת המתנות) אישר לעיתון שהשתתף בארוחת ערב פרטית בוושינגטון עם נתניהו, אשתו ובנו יאיר.

פאקר הביע בעבר תקווה שהוא יוכל לחדש את ידידותו עם נתניהו, וזה התרחש בוושינגטון הבירה בשבוע שעבר, כאשר נתניהו נאם בקונגרס. 

בריאיון בלעדי ל-The Nightly, אישר פאקר כי הוא השתתף בארוחת ערב פרטית עם ראש הממשלה ואשתו ובנו הבכור יאיר.

"כן, הייתי שבת עם ראש הממשלה, שרה, יאיר וכמה מחבריהם, זה היה ערב מיוחד והחברות בינינו חזקה מתמיד", אמר. פאקר היה גם אורח כבוד מפתיע בנאומו של מר נתניהו בפני הקונגרס.

זו הפעם הראשונה שהם נפגשים מזה שמונה שנים לאחר שהומלץ לנתניהו להפסיק לבלות עם המיליארדר האוסטרלי לאחר חקירה על מתנות שקיבל מפאקר. המשפט בפרשת המתנות עדיין מתנהל לאחר שנדחה בגלל המגיפה ומלחמתה של ישראל בחמאס. פאקר אינו מואשם בעבירה כלשהי.

מוקדם יותר השנה, הוא אמר ל-The Nightly בראיון כי הוא מקווה לחדש את ידידותו עם נתניהו. בזמנו הוא הטיל ספק שביבי יישאר ראש ממשלה.

"ברור שהוא חלק מהאשמה בכשלי הביטחון שהתרחשו", אמר פאקר לגבי פיגועי 7 באוקטובר. "אני בספק אם הוא יהיה ראש ממשלה בעוד שנה, אבל אני מקווה לחדש את הידידות שלי איתו בעתיד".

 

ג'יימס פאקר ראש הממשלה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}