י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

בכירים במשרד ראש הממשלה נפגשו עם בעלי עסקים חרדים במרכז החדשנות "ביזמקס"

סגן שר לפיתוח ותחבורה חרדית במשרד ראש הממשלה ובמשרד התחבורה הרב אורי מקלב: כאשר הממשלה מתעסקת עם רגולציה, היא לא תמיד מודעת לצרכים של הציבור החרדי והרבה דברים יכולים להתפספס כשלא מודעים לאורח החיים ולצורת ההתנהלות

בכירים במשרד ראש הממשלה נפגשו עם בעלי עסקים חרדים במרכז החדשנות "ביזמקס"
ביזמקס צילום: יח"צ

סגן השר הרב אורי מקלב, יחד עם משלחת בכירה ממשרד ראש הממשלה, ערכו כנס במרכז החדשנות החרדי "ביזמקס". הכנס, שכלל סיור במתחם העסקים בהובלת מנכ"ל ביזמקס, אליהו דינוביץ', נועד לשמוע בעלי עסקים לגבי אתגרי הרגולציה שעומדים בפני עסקים חרדים.

בכנס עם בעלי העסקים, השתתפו גם נציגים מהרשות לפיתוח כלכלי חברתי של המגזר החרדי ומרשות האסדרה במשרד ראש הממשלה. מטרת המפגש הייתה להבין לעומק את החסמים הרגולטוריים של עסקים חרדים ולמצוא פתרונות מתאימים.

סגן השר מקלב הדגיש כי "הממשלה, כאשר היא מתעסקת עם רגולציה, לא תמיד מודעת לצרכים של הציבור החרדי והרבה דברים יכולים להתפספס כשלא מודעים לאורח החיים ולצורת ההתנהלות. המשרד שלנו מוביל מהלך כדי לבדוק שהתיקונים ברגולציה יתאימו גם לציבור החרדי".

יוזמת הכנס היא אלישבע ליברמן ראש תחום פרויקטים ברשות לפיתוח כלכלי חברתי שציינה "יזמנו את הכנס כחלק מתהליך מדיניות של עידוד עסקים חרדיים. המפגש פנים מול פנים בשטח קורה פעם ראשונה באופן הזה, ובקרוב מקווים לראות יותר ויותר תהליכי שיתוף ציבור בהם הממשלה תדבר עם המגזר החרדי באופן מותאם לו, כדי שתהליכי המדיניות יהיו מדויקים לצרכים".

אליהו דינוביץ', מנכ"ל ביזמקס, הוסיף: "המטרה של המפגש הייתה גם שסגן השר ישמע את הצרכים של העסקים החרדים איפה הם נתקלים בפערי רגולציה. הראנו לשר את ההתקדמות של העסקים החרדים ואת מגוון הפתרונות שהמקום מעניק לצמיחה של עסקים באווירה עסקית חרדית".

ביזמקס, המופעל על ידי קרן קמ"ח, קרן אחים והרשות לפיתוח ירושלים, הינו מרכז ייחודי לקידום יזמים ועסקים חרדים. המרכז מציע מגוון שירותים ותוכניות תמיכה, במטרה לסייע לעסקים חרדים לצמוח ולהתפתח.

על פי נציגי הרשות לפיתוח כלכלי חברתי, חלק מהמסקנות שהתקבלו בפגישה יושמו כבר בטווח המיידי.

ביזמקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}