י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
מתגייסים לעזרה!

היום ה'שלושים' לאם שנספתה בעת שהצילה את תשעת ילדיה

זוכרים את הגב' עדינה זהבי, ומכבדים את מורשתה – בואו נתרום משהו מעצמנו כדי להציל את הילדים שלה ולתת להם עתיד טוב יותר. בנה מיכאל עדיין זקוק להתמודדות לא פשוטה עם הכוויות הקשות שמהן הוא סובל בעקבות השריפה בה נספתה אמו • המשפחה מתגוררת בדירה זמנית, לאחר שאיבדה את כל אשר לה – מתגייסים לעזרה!

היום ה'שלושים' לאם שנספתה בעת שהצילה את תשעת ילדיה
הלווית עדינה זהבי צילום: קופת העיר

אין גיבורה גדולה יותר מה'אידישע מאמע'!  האמא היהודייה המחרפת נפשה כמו לביאה פצועה, כדי להציל את ילדיה מבין הלהבות. 

לא ילד אחד ואל שניים חילצה עדינה זהבי ע"ה מהבית העולה באש. תשעה ילדים! היא הוציאה אחד ולאחר מכן עוד אחד, ועוד אחד. יצאה החוצה עם עוד ילד ושוב פרצה פנימה, בין הלהבות כדי להציל עוד ילד ועוד ילד. 

כדי שקורבן האם לא יהיה לשווא הקליקו כאן>>>

עשן חדר לריאותיה, היא הרגישה שהיא עומדת לקרוס, אבל לא נתנה לגופה להיכנע לשריפה הנוראה. רק אחרי שחילצה את הילד האחרון מבין הלהבות, היא נכנעה, נפלה והשיבה נשמתה ליוצרה.

היום יום השלושים של האם גבורת החיל, מרת עדינה זהבי ע"ה. שלושים יום מלאו לגבורת הנפש העילאית שלה. הגבורה שאפשרה לה להציל את תשעת ילדיה מהשריפה הנוראה בכוכב יעקב.

היום אנו זוכרים אותה ומסייעים לה למלא את שאיפתה, לאפשר לילדיה חיים טובים ומאושרים, להעניק להם את היכולת להשתקם מהשריפה הקשה ומהטרגדיה הנוראה, ולחזור לחיים, חיים עם חיוך, עם קורת גג משלהם, עם יכולת להתאחד יחד מחדש בבית שלהם. 

האב ותשעת הילדים גרים כעת בדירה שכורה באופן זמני, הם עסוקים בעיקר ברפואת הילד מיכאל בן עדינה לרפואה שלמה במהרה. 

מיכאל הקטן עדיין מאושפז בבית החולים, רק לפני ימים אחדים עבר ניתוח, והרופאים צופים שיזדקק לעוד סדרה של ניתוחים כדי להחלים מהפציעה הנוראה. 

הם עסוקים בשיקום נפשי של כל המשפחה, הילדים שראו את הזוועה בעיניהם, לא יכולים לחזור לשגרה בלי לשוחח על כך עם אנשי מקצוע, ולעבור תהליך מורכב של הכלה והשלמה עם האבל הנורא, ניקוי תחושות אשמה, התמודדות עם סיוטי לילה, והחיים במצב של יתמות קשה מנשוא. 

הם גם מתחילים לחשוב על שיקום ושיפוץ בית מגוריהם שנשרף כליל, הבית כבר פונה מהאפר והלכלוך שנותר אחרי השריפה הגדולה. עכשיו מתחילים לגרד אתה קירות, לפרק את הרצפות, מחזירים את המבנה למצב של 'שלד', כדי שיוכלו לשקם אותו, עם צנרת חדשה במקום זו שנמסה, עם מערכת חשמל מחודשת במקום זו שנשרפה, עם ריצוץ חדש במקום זה שניזוק באופן בלתי הפיך, טיח חדש לקירות, ולאחר השלמת השיפוץ, הם יזדקקו לעזרה רבה ברכישת הריהוט החדשף מהחל ועד כלה. 
אין באפשרות המשפחה לממן את העלויות העצומות של כל ענייני הרפואה, השיקום הנפשי ושיקום הבית, מלבד הקמת קרן קיימת עבור תשעת היתומים לצרכי המחיה והנישואין.

בואו נתגייס לעזרתם, נפתח את הלב, ונעזור להם לעבור את זה, נעזור להם להשתקם, לחזור לחיים, לחזור לשפיות. כי המסע שלהם אל השפיות, לא הולך להיות קל. בכלל לא! 

לתרומות עבור תשעת היתומים של משפחת זהבי, כדי שקורבן האם לא יהיה לשווא הקליקו כאן>>>
 

עדינה זהבי שריפה בכוכב יעקב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}