י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
להמשיך בחיי היומיום

"מענה עד לפרטים הקטנים": הבשורה הענקית של האקדמיה החרדית

חלוצת המכללות בישראל, המכללה למינהל, פתחה סניף בעיר בני ברק עם מענה עד לפרטים הקטנים. החל מלימודים נפרדים ועד עזרה להשלמת חומר לימודי ומלגות

"מענה עד לפרטים הקטנים": הבשורה הענקית של האקדמיה החרדית
תואר מותאם לחרדים צילום: שאטרסטוק

בנות רבות שמסיימות לימודים ורוצות להשתלב בשוק העבודה, מחפשות את הדרך הנכונה ביותר עבור מי שרוצה לנהל אורח חיים חרדי למהדרין. כיום כולם כבר מבינים שעל מנת להשתלב באופן מיטבי בשוק העבודה ולהרוויח משכורות מכבדות, צריכים לכל הפחות תואר ראשון. חלוצת המכללות בישראל, המכללה למינהל, פתחה סניף בעיר בני ברק עם מענה עד לפרטים הקטנים. החל מלימודים נפרדים, כלה בתנאי עזרה להשלמת חומר לימודי ומלגות ובעיקר אפשרות להמשיך בחיי היום יום, תוך כדי לימודי תואר. 

לימודים אקדמיים במכללה למינהל. אתם יכולים! או חייגו: 077-974354

המכללה למנהל בדקה את דרישות השוק והיכן המשכורות הגבוהות ביותר והביאה רק תארים שיכולים להועיל בצורה מקסימלית. התארים שנלמדים במכללה למנהל סניף בני ברק הם תואר במדעי המחשב, תואר במדעי ההתנהגות, כלכלה וניהול בהתמחות במערכות מידע, מימון וביטוח. לפני מספר חודשים נפתח תואר מבוקש בצורה בלתי רגילה, תואר בחינוך. מדעי ההתנהגות וחינוך הם תארים לנשים בלבד.

"למעשה", מסביר חגי מיצמכר, מנהל שיווק, יעוץ ופיתוח עסקי במסלול האקדמי מכללה למינהל, "המחשבה המובילה היא שעל מנת לפרנס בכבוד, צריך מעבר ללימוד תואר להקפיד על מיקוד, מה שעשו במכללה למינהל. תואר במדעי המחשב עם מיקוד שמוביל לתכנות, פיתוח ועוד. תואר במדעי ההתנהגות שמביא למיקוד בניהול עובדים, ייעוץ, משאבי אנוש, ניהול צוותים. תואר בחינוך עם מיקוד על חינוך בלתי פורמלי כגון עבודה עם נוער בסיכון, יזמות בתחום חינוך, מחלקות חינוך בעירייה, מרכזים קהילתיים. תואר בכלכלה עם מיקוד לעולם פיננסי.

נזכיר ונציין שלימודים במכללה למינהל הם לימודים נוחים במיוחד, בעלי אופק תעסוקתי נרחב ונותנים מענה באופן מיוחד עבור בנות סמינר שרואות את עתידן כמפרנסות בתים של תורה. בתקופה זו ההרשמה לשנת הלימודים הבאה בעיצומה והמקומות נתפסים בזה אחר זה, בשל המענה הנרחב שיש למכללה למינהל להציע עבור תלמידות מהציבור החרדי.

במכללה למינהל מעטפת תומכת 360 שנבנתה באופן מיוחד לתלמידים חרדיים, עזרה בהשגת מלגות והסדרי מימון, תנאים נוחים גם ברמה טכנית כמו כיתות לימוד מרווחות שמשפיעות על הווי הלימודים, ספריה מסודרת לנוחות התלמידים, פינות קפה למהדרין – כל התנאים מכל ההיבטים, על מנת להצליח לרכוש מקצוע עם התנאים המאפשרים ביותר.

לימודים אקדמיים במכללה למינהל. אתם יכולים! השאירו פרטים. או חייגו: 077-974354

 

המכללה למנהל לימודים אקדמאים לחרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}