י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
אחרי הטבח

המחווה לתושבי מג'דל שמס: שלט חוצות ענק - "אחינו הדרוזים - אנחנו אתכם"

לאחר הטבח בגולן הציבה המועצה האזורית שומרון שלט חוצות ענק בגודל 5 על 4 מטרים בכניסה למג'דל שמס. בשלט נכתב: "אחינו הדרוזים - אנחנו אתכם. מחבקים ואוהבים, תושבי השומרון". יוסי דגן ראש המועצה אמר לראש מועצת מג'דל שמס: "באנו להביע את האהבה הגדולה - אחינו אתם!"

המחווה לתושבי מג'דל שמס: שלט חוצות ענק - "אחינו הדרוזים - אנחנו אתכם"
השלט שהוצב צילום: מועצה אזורית שומרון

לאחר טבח 12 הנערים והילדים במגרש כדורגל בכפר מג'דל שמס, שנרצחו מנפילת טיל של החיזבאללה במקום, המועצה האזורית שומרון הציבה שלט חוצות ענק בגודל 5 על 4 ביציקה עם בטון, בכניסה למג'דל שאמס, המביע תמיכה בבני העדה הדרוזית ומחזקם.

בשלט נכתב "אחינו הדרוזים – אנחנו אתכם! מחבקים ואוהבים תושבי השומרון".

אתמול הגיע ראש מועצת שומרון יוסי דגן יחד עם ראשי רשויות נוספים לנחם את בני העדה הדרוזית בכפר. בביקור נטלו חלק גם ראש המועצה האזורית בנימין ויו"ר מועצת יש"ע ישראל גנץ, ראש עיריית אריאל יאיר שטבון, ראש מועצת אפרת דובי שפלר, ראש מועצת בית אריה-עופרים שרון אלפסי, ומנכ"ל מועצת יש"ע עומר רחמים. 

ראש מועצת שומרון יוסי דגן חיבק ושוחח ארוכות עם ראש מועצת מג'דל שמס דולאן אבו סלאח, עם שייח'ים נכבדי הכפר ומשפחות שכולות.

יוסי דגן אמר להם: "באנו לכאן להביע את הצער העמוק שלנו ואת האהבה הגדולה של תושבי יהודה ושומרון לעדה הדרוזית - אחינו אתם! אנחנו כל כך מזדהים עם הכאב העמוק, אנחנו ביו"ש לצערינו מנוסים בפיגועים ואתגרים, טרגדיה כזו כמו שפקדה אתכם - מחייבת את כולם לעמוד יחד. נהיה איתכם, נתחבק ונתחזק יחד. תמיד נהיה איתכם באהבה עצומה. אחים אנחנו!״.

הבוקר כאמור תלתה מועצה אזורית שומרון שלט חיזוק לתושבים בכניסה לכפר.

האסון במג'דל שמס יהודה ושומרון חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}