י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
תקף את חיזבאללה

תושב ביירות: "לא רוצים מלחמה שאין לנו קשר אליה"

בטור שפירסם בתקשורת הישראלית, כתב תושב ביירות דאני אליאס על הפחד מתגובה ישראלית והביקורת על חיזבאללה: "זאת הרפתקה מסוכנת שתפגע במצב הכלכלי הרעוע בלבנון. איך נחזיק מעמד?"

תושב ביירות: "לא רוצים מלחמה שאין לנו קשר אליה"
פיצוץ בביירות: אילוסטרציה צילום: צילום מסך

דאני אליאס, תושב הבירה הלבנונית ביירות, פירסם טור ב"ידיעות אחרונות" לאחר הטבח בילדים במג'דל שמס וברקע החשש הגובר בלבנון מפעולה ישראלית תקיפה. 

אליאס כתב: "כשראיתי בנייד את האסון שהתרחש במג'דל שמס, כיבינו את הטלוויזיה והתחלנו לצעוק ולקלל. הלבנונים נחלקו מיד לשני מחנות: אלה שמוכנים להישבע שחיזבאללה נקי. אחד מהראשונים שהעניקו "הכשר" לחיזבאללה בפרשה היה המנהיג הדרוזי, ווליד ג'ונבלאט, ואחריו, יצאו באמירות דומות המנהיג הדרוזי טלאל ארסלאן, יריבו של ג'ונבלאט, והשר הדרוזי לשעבר, וויאם ווהאב". 

"מולם היו אלה שקיללו את חיזבאללה והאשימו אותו בטבח במגרש הכדורגל. אלה הביעו זעם גדול, תסכול ועצב על הקורבנות החפים מפשע – ועכשיו, שני המחנות מפחדים שהמצב יידרדר למלחמה מלאה". 

אליאס המשיך: "האמת שמאז 8 באוקטובר, כשהטיל הראשון עף מדרום לבנון, אנחנו חוששים להסתבך במערכה צבאית שאין לנו קשר אליה. זאת הרפתקה מסוכנת שתפגע במצב הכלכלי הרעוע בלבנון. איך נחזיק מעמד? ואני שואל את עצמי, מה פתאום חיזבאללה החליט "להתנדב" למלחמה בעזה? תסבירו לנו, לאזרחי לבנון, מה הם רוצים?".

ביירות לבנון חיזבאללה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}