י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
מונעת פגיעה חזיתית

ציון בטיחות גבוה לחשמלית של קיה וגם לטוסון של יונדאי

לפי ארגון הבטיחות, מחודש ינואר יצרנית הרכב הקוריאנית שיפרה את פנסי הרכב כדי להפחית את הסכנה לסינוור. בנוסף, הארגון גם מציין את מערכת הבטיחות האקטיבית של הקיה

ציון בטיחות גבוה לחשמלית של קיה וגם לטוסון של יונדאי
מבחן ריסוק עם תוצאות טובות לקיה EV9 (בצילום) וגם ליונדאי טוסון רבת המכר צילום: IIHS

רכב הכביש שטח החשמלי של קיה ה-9 EV שמשווק גם בישראל זכה לציון בטיחות גבוה במבחן הריסוק המחמיר של IIHS, ארגון חברות הביטוח האמריקאי. הקיה אינה הרכב היחיד שהצליח לקבל את הציון הגבוה במבחן הריסוק.

על פי הפרסום הקיה החשמלי קיבל ציון טוב במבחן אשר מדמה פגיעה בחלקו הקדמי של הרכב, בחלקו הקדמי פינתי וגם בסעיף הקשור במערכת שתפקידה הוא למנוע פגיעה חמורה בהולכי רגל. לפי ארגון הבטיחות, מחודש ינואר יצרנית הרכב הקוריאנית שיפרה את פנסי הרכב כדי להפחית את הסכנה לסינוור. בנוסף, הארגון גם מציין את מערכת הבטיחות האקטיבית של הקיה המונעת פגיעה חזיתית.

לצד תוצאות המבחן החשובות של הקיה, ארגון הבטיחות גם מציין שדגם נוסף מתוצרת קוריאה קיבל ציון גבוה במבחני הבטיחות: הטוסון של יונדאי. כך, רכב הכביש שטח של יונדאי – רב מכר גם כאן בישראל -  קיבל ציון טוב במבחן המדמה פגיעה צידית בשורת המושבים האחורית. לפי התוצאות תא הנוסעים נותר יציב בזמן תאונה – אך הארגון כן מציין שקיימת סכנה קלה לפגיעת ראש בובת הריסוק שהיתה חגורה במושב האחורי.

גם במקרה של היונדאי, ארגון הבטיחות האמריקאי מציין את חשיבותה של מערכת חזיתית אקטיבית למניעת תאונות. שוב ושוב מערכות אלה מוכיחות את ערכן ביכולת אמיתית למנוע תאונה או לצמצם את תוצאותיה.

 

קיה יונדאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}