ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
התגייסות מרגשת

למעלה ממיליון שקלים נאספו עבור המשפחות ממג'דל שמס

אלפי בני אדם התגייסו ותרמו למעלה ממיליון שקלים עבור המשפחות השכולות ממג'דל שמס. אחד מיוזמי הקרן הסביר לאן בדיוק ילכו הכספים

למעלה ממיליון שקלים נאספו עבור המשפחות ממג'דל שמס
הלוויית הילדים במג'דל שמס צילום: David Cohen/Flash90

הטבח במג'דל שמס: אלפי בני אדם התגייסו ביממה האחרונה ותרמו סכום של למעלה ממיליון ושבעים אלף שקלים, עבור המשפחות השכולות שילדיהן נהרגו בפגיעת הרקטה ועבור בני הכפר. בקמפיין הרשת שנפתח אתמול, השתתפו כ-6,700 בני אדם. כבר ב-57 הדקות הראשונות לקמפיין נרתמו 201 אלף שקלים. 

יאיא פינק, מיוזמי קרן גיוס הכספים, הסביר בציוץ בטוויטר: "80% מהתרומות יעברו ישירות לחשבונות הבנק של המשפחות שאיבדו את ילדיהן, ו-20% יעברו לטובת חיזוק מערך בריאות הנפש והחוסן הקהילתי במג'דל שמס, בתיאום עם המועצה". 

בנוסף, גם ראשי הסוכנות היהודית, הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה וקרן היסוד, הודיעו על סיוע חירום מיידי בסך 600 אלף שקלים לראשי הקהילה הדרוזית במג׳דל שמס. גם חברת מיקרוסופט ועובדיה בישראל הודיעו אמש כי יתרמו יותר מרבע מיליון שקלים עבור המשפחות האבלות וקהילת מג'דל שמס.

מאז האסון, אזרחים רבים "עולים לרגל" אל מגרש המשחקים במג'דל שמס, שם פגעה הרקטה והרגה את 12 הילדים. האזרחים מניחים פרחים במקום, קושרים סרט על הגדר השרופה ומביעים הזדהות עם תושבי היישוב הדרוזי. 

מג'דל שמס האסון במג'דל שמס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}