ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
הסיבות שהובילו לאנרכיה

עמית סגל מתייחס למהומות בבסיסי צה"ל וחושף את הצביעות

"המחאה התפרצה עכשיו בגלל שורת הנחיות הזויות של הפצ"רית שאוסרים על חיסול חוטפי ביבס אלא אם ידוע על עוד פעילות טרור. מערכת המשפט לא התאפסה עדיין"

עמית סגל מתייחס למהומות בבסיסי צה"ל וחושף את הצביעות
עמית סגל צילום: מתוך שידורי חדשות 12

הפרשן הפוליטי עמית סגל מתייחס ברשתות החברתיות ובאולפן 'ערוץ 12' לסערה היומית, הפריצה לבסיסי צה"ל במחאה על מעצר חיילים לחקירה.

סגל הגיב לחבריו אנשי התקשורת שגינו את המעשים וכתב: "לחברי כנסת יש חסינות מהותית. אם לזימי יכולה להפריע לשוטרים בעבודתם סוכות יכול להפריע לחוקרי מצח בעבודתם (גילוי נאות: הייתי מעדיף שיגיע לראשונה לבסיס צה״לי כחייל בגיל 18)".

עמית סגל באולפן ערוץ 12 על סערת הפריצה לשדה תימן צילום: מהטלגרם של סגל

עוד הוסיף וציין כי "מותר בהחלט ואף צריך לחקור מי שחשוד במעשי סדום. לפרוץ למחנה צה״לי רעול פנים כמו למחנה פליטים בג׳נין - תקלה קשה".

לדבריו, "המחאה התפרצה עכשיו בגלל שורת הנחיות הזויות של הפצ״ריה שאוסרים על חיסול חוטפי ביבס אלא אם ידוע על עוד פעילות טרור. מערכת המשפט לא התאפסה עדיין. מי ששואל עצמו איך 70+ ח״כים תומכים לכאורה בחשודים במעשים כאלה - שישאל עצמו איך בגצ אומר עדיין שהוא בא לשרת את תושבי עזה ושדלתו פתוחה לכל זב ומצורע שונא ישראל". 

"אשמח אם הזעזוע מפגיעה בצבא לא יישמע ממי שעסקו ממש עד ערב המלחמה בהרס הצבא לצרכי סחיטה פוליטית", כתב סגל.

בפאנל באולפן 'ערוץ 12' אמר עמית סגל לחבריו המזועזעים: "חסימת כבישים זו עבירה פלילית
כניסה לבסיס צבאי היא עבירה פלילית. פריצה לבית פרטי של רוה״מ, עבירה פלילית. פריצת מחסומיי משטרה כדי להסתער על בית רוה״מ היא עבירה פלילית ונשיא המדינה שהיום הוציא הודעה מזועזעת ובלתי מתפשרת, איפה היית במוצ״ש כאשר ברק עמד על הבמה וקרא למרי אזרחי?".

סגל זעם על מבקריו: "הוצאה פראית מהקשר"

בהמשך בעקבות ביקורות חריפות שספג, חידד הפרשן עמית סגל ואמר: "באשר לזעזוע הלדעתי מזויף מאמירתי ש״מותר לעשות אסור להיתפס״ - זו כמובן הוצאה פראית מהקשר לטעון שהצעתי רצח או התעללות תוך טשטוש ראיות". 

לדבריו, "כל מה שאמרתי, בהתייחס לפרשת אלאור אזריה ואליה ספציפית, הוא שהיה מדובר במחבל שממילא היה מת בתוך דקות, ואיש לא היה בא בטענות לאזריה, חובש במקצועו, אילו נמנע כמו עשרות לפניו בזמן אינתיפאדת הסכינים מטיפול במחבל.

עמית סגל על הפריצה לבסיס הצבאי צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

הביטוי ״נוטרל״ נולד באותה שנה ולא במקרה, שכן מחבלים רבים מאוד נותרו ירויים בצד ולציבור לא היה דחוף שימותו אחרי שניסו לרצוח ישראלים בדקירות, ולו בשל הסיכון הקטן שהם ממולכדים. 

אזריה לא הסתפק בזה ותועד יורה לעין המצלמות, ובכך הביא על עצמו את החקירה והמשפט", כך סגל.

פריצה לבסיס צה"ל שדה תימן בית ליד עמית סגל מחבלי נוחבה חמאס התעללות מעצר חיילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}